تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آبان 1398 - 10:02
کد خبر : 2329

قزوینی‌ها صف خود را از دشمنان جدا کردند

قزوینی‌ها صف خود را از دشمنان جدا کردند

استاندار قزوین گفت: مردم قزوین شاید اعتراض و حرف‌هایی به‌حق داشته باشند که باید شنیده شود، اما وقتی دیدند که این صحنه می‌تواند فضایی برای جولان دشمنان باشد صف خود را جدا کردند و این باعث شد قزوین استانی امن و بدون حاشیه باشد.

به گزارش تیتر داغ؛ هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین با اشاره به حوادث و ناآرامی‌های اخیر کشور تصریح کرد: دشمن همیشه درصدد هست که از هر روزنه‌ای به کشور ورود پیدا کند و به منافع ملت و نظام آسیب بزند، در حوادث اخیر نیز دشمن وقتی دید اختلاف‌نظر در کشور وجود دارد و فضای ملتهبی در کشور ایجاد شده‌است در قالب اعتراض ورود و رفتارها را مدیریت کرد.

وی افزود: ما از قبل می‌دانستیم دشمن به دنبال رقم زدن رفتارهای پرخاشگرانه در کشور است، این مسئله آسیب‌های جدی به خیلی از زیرساخت‌های کشور زد، اما با لطف خدا و هوشیاری نیروی انتظامی، سپاه، نیروهای اطلاعات و حضور مردم درصحنه و جدا شدن صف مردم از اغتشاشگران مدیریت شد.

استاندار قزوین بیان کرد: هر جا که اختلاف باشد روزنه‌ای برای ورود دشمن پیدا می‌شود؛ امیدوار هستیم تجربه حوادث اخیر که برای جمهوری اسلامی گران‌سنگ است بتواند چراغ راهی باشد برای اینکه بهتر مسائل خود را تدبیر و مدیریت کنیم.

جمالی‌پور یادآور شد: مردم قزوین هوشیار هستند و در این مسیر در صف دشمنان قرار نگرفتند، قزوین جزو شهرهای امن و افتخار جمهوری اسلامی است که دلیل آن اعتقاد و باور مردم و جدا کردن صفشان از توطئه‌گران است.

وی در پایان بیان کرد: مردم قزوین شاید اعتراض و حرف‌هایی به‌حق داشته باشند که باید شنیده شود، اما وقتی دیدند که این صحنه می‌تواند فضایی برای جولان دشمنان باشد صف خود را جدا کردند و این باعث شد قزوین استانی امن و بدون حاشیه باشد.

منبع: ایسنا

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.