تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402 - 23:03
کد خبر : 106629

بازرگان، در همایش نگرش راهبردی سودآوری در سرمایه گذاری ملکی، بیان کرد:

لزوما سرمایه گذاری در تهران نمی تواند سودآوری بالایی داشته باشد

لزوما سرمایه گذاری در تهران نمی تواند سودآوری بالایی داشته باشد
تیتر داغ: با در نظر داشتن شرایط اقتصادی کشور، اغلب افراد ترجیح می دهند تا به جای نگه داشتن پول، آن را تبدیل به سرمایه با ارزش تری کنند.

مدیرعامل گروه سرمایه سازان بازرگان و پژوهشگر و تحلیلگر در حوزه املاک گفت: تورم در این سالها در حوزه های طلا، خودرو و ملک بشدت افزایش یافته که موجبات رنجش مردم را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی سایت خبری تیتر داغ، همایش نگرش راهبردی سودآوری در سرمایه گذاری ملکی، عصر پنجشنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲، با حضور و سخنرانی علیرضا بازرگان مدیرعامل گروه سرمایه سازان بازرگان، پژوهشگر و تحلیلگر در حوزه املاک و متخصص سرمایه گذاری ملکی، صادق عابدزاده مدیرکل انجمن فیابسی خراسان رضوی و مدیر سرمایه گذاری ملکی، شرکت کنندگان و اصحاب رسانه، در سالن همایش سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

علیرضا بازرگان، مدیرعامل گروه سرمایه سازان بازرگان، پژوهشگر و تحلیلگر در حوزه املاک و متخصص سرمایه گذاری ملکی

علیرضا بازرگان، مدیرعامل گروه سرمایه سازان بازرگان، پژوهشگر و تحلیلگر در حوزه املاک و متخصص سرمایه گذاری ملکی، در این همایش گفت: با در نظر داشتن شرایط اقتصادی کشور، اغلب افراد ترجیح می دهند تا به جای نگه داشتن پول، آن را تبدیل به سرمایه با ارزش تری کنند.

وی تصریح کرد: مواردی از قبیل طلا، ارز، ماشین و ملک، از جمله این موارد هستند که تحت تاثیر تورم به شدت تغییر می کنند.

مدیرعامل سرمایه سازان بازرگان، با بیان اینکه تورم در این سالها در حوزه های طلا، خودرو و ملک بشدت افزایش یافته که موجبات رنجش مردم را فراهم کرده است، اظهار داشت: در این میان، خرید ملک و زمین یکی از مطمئن ترین سرمایه گذاری هایی است که افراد تمایل به انجام آن دارند.

بازرگان، در ادامه گفت: گاهی سرمایه‌ گذاران صرفا توان مالی خود را درنظر می گیرند یا به موقعیت جغرافیایی ملک تاکید دارند.

این پژوهشگر و تحلیلگر در حوزه املاک و متخصص سرمایه گذاری ملکی، در پایان سخنان خود گفت: برای یک سرمایه گذاری سودمند نکات مختلفی باید مد نظر قرار گیرد از جمله اینکه لزوما سرمایه گذاری در تهران نمی تواند سودآوری بالایی داشته باشد؛ چرا که با فکر اقتصادی و مشاوره با افراد خبره در این حوزه سرمایه گذاری در حاشیه پایتخت یا در استان ها با نگاه بلند مدت می تواند مفید فایده باشد.

گفتنی است، همایش نگرش راهبردی سودآوری در سرمایه گذاری ملکی، پنجشنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲، با حضور و سخنرانی علیرضا بازرگان مدیرعامل گروه سرمایه سازان بازرگان، پژوهشگر و تحلیلگر در حوزه املاک و متخصص سرمایه گذاری ملکی، صادق عابدزاده مدیرکل انجمن فیابسی خراسان رضوی و مدیر سرمایه گذاری ملکی و شرکت کنندگان، در سالن همایش سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

 خبرنگار: فاطمه داداشی

تصاویر همایش

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.