تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 - 5:59
کد خبر : 35180

لزوم ایجاد کارگروه استفاده از تجربیات پیشکسوتان ژاندارمری سابق

لزوم ایجاد کارگروه استفاده از تجربیات پیشکسوتان ژاندارمری سابق

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برای بهره بردن از تجربیات پیشکسوتان کارگروهی تشکیل شود و تمامی تجارب در این کارگروه مطرح تا برای انجام مطلوب مأموریت‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش تیتر داغ؛ نشست سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور با پیشکسوتان و اعضای وابسته ژاندارمری سابق (ویدئوکنفرانسی) برگزار و در این نشست به نقش تأثیرگذار ژاندارمری در دوران دفاع مقدس، ضرورت بهره بردن از تجربیات پیشکسوتان به عنوان نقشه راه و انتقال آن به نسل جوان و… پرداخته شد.

سردار حسین اشتری در این نشست با بیان اینکه بایستی از صحبت‌های دلنشین، گرم و سراسر تجربه و خاطرات تلخ و شیرین شما عزیزان بهره‌مند شویم، ادامه داد: فراجا به واسطه گسترده گی و تنوع مأموریت‌ها، وظایف سنگینی را برعهده دارد و به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم شریف و شایسته ایران اسلامی است؛ امروز روند رو به جلو را در انتظامی کشور شاهد هستیم که این پیشرفت با قدرت، هوشمندی و تدبیر ادامه خواهد داشت و همه اینها به واسطه رشادت‌ها، دلاور مردی‌های شهدای جان برکف و نقش آفرینی پیشکسوتان و اعضای وابسته ژاندارمری سابق است.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید براینکه امروز ارزشمندترین سرمایه فراجا نیروهای انسانی هستند، تصریح کرد: افتخار هر سازمان، نهاد و کشوری به سابقه و پیشینه خود است شما پیشکسوتان و اعضا وابسته، افتخار فراجا هستید؛ کارکنان، خصوصاً پیشکسوتان و اعضای وابسته هویت، شناسنامه و افتخار ما هستند از این رو ضرورت دارد که رشادت‌های شما بزرگمردان دلاور را چه در دوران دفاع مقدس، قبل و بعد از آن به نسل امروز جامعه انعکاس دهیم.

اشتری با اشاره به اینکه تلاش‌های مجاهدانه پیشکسوتان عزیز را ارج می نهیم، گفت: ژاندارمری، کمیته‌های انقلاب اسلامی و شهربانی سابق باعث عزت، سربلندی و افتخار نیروهای مسلح و فراجا هستند؛ نقش تأثیرگذار ژاندارمری در دوران دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست و هرگز فراموش نخواهد شد، شما عزیزان ذخیره‌های ارزشمندی برای مجموعه انتظامی کشور هستید و ما نیز مدیون دلاور مردی‌های شما بزرگ‌مردان در صیانت از امنیت کشور هستیم.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه فداکاری‌های ایثارگرانه پیشکسوتان در دفاع جانانه از ایران اسلامی به عنوان سند افتخار برای ما است، عنوان کرد: ضرورت دارد در راستای پیشرفت روزافزون سازمان از تجربیات پیشکسوتان به عنوان نقشه راه و انتقال آن به نسل جوان بهره ببریم.

سردار اشتری همچنین گفت: لازم است برای بهره بردن از تجربیات پیشکسوتان کارگروهی تشکیل شود و تمامی تجارب این عزیزان در این کارگروه مطرح و در راستای استفاده بهینه از این تجربیات ارزشمند برای انجام مطلوب مأموریت‌های محوله برنامه ریزی دقیق و اصولی صورت بگیرد.

سردار اشتری در ادامه به جایگاه والای فراجا اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس نظرسنجی‌های معتبر افزایش اعتماد مردمی به فراجا را شاهد هستیم و این امر برای همه ما افتخار است؛ همچنین فراجا در میان دستگاه‌های خدمات رسان، از منظر مردمی حائز رتبه بالایی است و این مهم برای همه ما دستاوردی عظیم است.

سردار اشتری با اشاره به تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: به لطف و عنایت پروردگار متعال و با هدایت‌ها و حمایت‌های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای ساختار جدید به تصویب رسید از این رو بایستی خداوند متعال را شاکر باشیم؛ این طرح و ساختار جدید مبدا تحول و نقطه عطفی برای امنیت بیشتر در کشور است و قطعاً شاهد تحول، پویایی و همچنین خدمتگزاری دوچندان به مردم خواهیم بود.

این مقام انتظامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید معزز حاج قاسم سلیمانی و شهدای امنیت خاطرنشان کرد: جایگاه والا و رفیع فراجا مدیون خون پربرکت شهدای معزز و گرانقدر است؛ شهدای مظلوم فراجا به عنوان حافظان امنیت با ایثارگری و فداکاری از ایران اسلامی دفاع کردند، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی؛ بزرگ‌مردی بودند که با رشادت‌های خود باعث افتخار هر آزاده ای در جهان شدند، امروز نیز شهید سلیمانی‌ها داریم که در زمان خود افتخار آفرینی کردند و لازم است که همه آن‌ها به درستی منعکس شود.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.