تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1399 - 2:04
کد خبر : 17163

لزوم فراهم کردن زیرساخت ها برای حضور پلیس در گمرکات

لزوم فراهم کردن زیرساخت ها برای حضور پلیس در گمرکات

فرمانده نیروی انتظامی گفت: برای برخورد قاطعانه با ورود قاچاق لازم است که تمامی زیرساخت‌ها و امکانات در گمرکات فراهم شود.

به گزارش تیتر داغ؛ سردار حسین اشتری در بازدید تخصصی از پلیس امنیت اقتصادی ناجا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، شهدای عرصه نظم و امنیت و درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام خمینی (ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری و عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: حضرت امام خمینی (ره) با قیام و روشنگری خود توانستند با ظلم و استبداد ستم شاهی و همچنین سودجویی‌های آمریکای جنایتکار در آن دوران مقابله و مبارزه کنند؛ ایشان در سخنرانی خود در سال ۱۳۴۲ موضوعاتی را مطرح کردند که نه تنها در آن زمان بلکه امروز نیز می‌توانیم از فرمایشات گوهربار و پیامبرگونه ایشان به خوبی بهره ببریم و در راس امور خود قرار دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را مجددا تبریک گفت و عنوان کرد: ان شاء الله بتوانیم در گام دوم انقلاب اسلامی با قدرت و توان هرچه بیشتر راهی را که حضرت امام خمینی (ره) ترسیم کردند را با هدایت‌های حکیمانه و منویات مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای عزیز “مدظله العالی” ادامه دهیم.

سردار اشتری به اهمیت محقق شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: بایستی برنامه‌های ناجا براساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برنامه ریزی شود؛ در واقع باید با برنامه ریزی دقیق و اصولی یک برآورد کلی از پنج سال آینده در کشور صورت بگیرد و نقش و جایگاه نیروی انتظامی نیز در آن مشخص شود.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی علاوه بر بورس و گمرک باید بر موضوعات دیگر نیز اهتمام ویژه داشته باشد ضمن اینکه لازم است سهم سایر دستگاه‌ها هم در این زمینه مشخص شود؛ از سویی بایستی در حوزه‌های مختلف برای رفع مشکلات موجود تحلیل‌ها و راهکار‌هایی ارائه شود و در اختیار مسئولان مربوطه نیز قرار بگیرد.

سردار اشتری تاکید کرد: بایستی در گمرکات تمامی زیرساخت‌ها فراهم شود و پلیس با تمامی امکانات حضور مقتدرانه برای مبارزه با قاچاق داشته باشد؛ اگر هم در گمرکات با کمبود امکانات روبه رو هستیم بایستی از مسئولان مربوطه مطالبه گری کنیم.

این مقام ارشد انتظامی همچنین تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی بایستی نقش تاثیرگذاری در اقتصاد کشور داشته باشد و با مفسدان کلان اقتصادی نیز به طور قاطعانه برخورد کند.

سردار اشتری در ادامه با تاکید مجدد بر جذب افراد جوان و متخصص در پلیس امنیت اقتصادی و همچنین اهتمام ویژه به معیشت کارکنان نیز گفت: لازم است که از کارکنان صیانت شود و مشکلات معیشتی آن‌ها نیز مرتفع شود چراکه در انجام مطلوب ماموریت‌ها نیز تاثیرگذار خواهد بود؛ صیانت و پشتیبانی از کارکنان از موضوعات مهمی است که باید مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.