تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 - 20:02
کد خبر : 110317

لقب زیباترین هتل های جزیره کیش متعلق به این هتل‌هاست

لقب زیباترین هتل های جزیره کیش متعلق به این هتل‌هاست

تا به حال شده به این موضوع فکر کنید که زیباترین هتل های جزیره کیش کدام اند؟ جزیره کیش به دلیل محبوبیتی که در میان گردشگران پیدا کرده است، روز به روز در حال پیشرفت است. هتل های جدیدی در حال ساخت در جزیره کیش هستند که هر کدام جذاب و منحصر به فردند. اگر به دنبال هتل

تا به حال شده به این موضوع فکر کنید که زیباترین هتل های جزیره کیش کدام اند؟ جزیره کیش به دلیل محبوبیتی که در میان گردشگران پیدا کرده است، روز به روز در حال پیشرفت است.

هتل های جدیدی در حال ساخت در جزیره کیش هستند که هر کدام جذاب و منحصر به فردند. اگر به دنبال هتل های زیبا جزیره کیش هستید، می توانید یکی از هتل های زیبای معرفی شده در این مقاله را انتخاب کنید.

زیباترین هتل های جزیره کیش که باید بشناسید

شاید برای شما مهم باشد که بتوانید با هتل های زیبای جزیره کیش آشنا شوید تا بتوانید مطابق سلیقه خود برای رزرو هتل کیش اقدام کنید. در ادامه این مطلب از سایت …… شما را با ۷ عدد از هتل های زیبایی کیش باید بشناسید آشنا می‌کنیم.

زیباترین هتل های جزیره کیش عبارت اند از:

  1. هتل آرامیس پلاس کیش

  2. هتل مارینا پارک کیش

  3. هتل سورینت مریم کیش

  4. هتل ویدا کیش

  5. هتل داریوش کیش

  6. هتل پالاس کیش

  7. هتل کوروش کیش

  1. هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس کیش یکی از زیباترین هتل های جزیره کیش است. این هتل از نظر لابی، رستوران و بخش های مختلف هتل، توانسته به یکی از هتل های زیبای کیش تبدیل شود. اتاق های این هتل ۵ ستاره کیش دارای ظاهر ساده و تمیزی هستند. ولی نورپردازی و سبک طراحی لابی، رستوران و کافی شاپ این هتل آنقدر خاص است که به محض ورود به هتل میخکوب آن ها خواهید شد.

هتل آرامیس پلاس کیش به عنوان یکی از هتل های ۵ ستاره کیش امکانات خوبی را به مسافرین خود ارائه می کند. استخر سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی و … از جمله امکانات این هتل هستند.

این هتل با داشتن اتاق هایی با ویو دریا و محوطه به شما این امکان را می دهد تا هر روز از زیبایی دریا یا محوطه هتل لذت ببرید. برخی از هتل های آرامیس پلاس کیش دارای تراس دلبازی نیز هستند.

  1. هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش را می توان به عنوان یکی از خوشگل‌ترین هتل های جزیره کیش شناخت.

این هتل دارای محوطه بسیار سرسبز با گیاهان مختلفی است که زیبایی فوق العاده ای به این هتل داده اند. یک طرف آن محوطه باغ مانند قرار دارد و یک طرف دیگر دریای نیلگون خلیج فارس است.

می توانید مطابق با روحیه و سلیقه شخصی خودتان هر کدام از اتاق های رو به دریا و یا رو به محوطه این هتل را رزرو کنید. اتاق های هتل مارینا پارک کیش دارای دکوراسیون مدرن و نسبتا ساده ای هستند.

ظاهر لابی و طبقات این هتل نیز بسیار خاص است. هتل مارینا پارک کیش دارای یک رستوران ساحلی نیز هست که می توانید غذاهای خوشمزه را در آن میل کنید و از نسیم خنکی که از دریا به سمت صورت شما می وزد، لذت ببرید.

هتل مارینا پارک کیش دارای امکانات متنوعی از جمله استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن ورزشی و … می باشد.

لقب زیباترین هتل های جزیره کیش متعلق به این هتل‌هاست

نمایی از هتل سورینت مریم کیش

  1. هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش است که با ۴ ستاره امکان رزرو هتل کیش با قیمت مناسب را نیز به شما می دهد.

این هتل با معماری باروک ساخته شده است.

از همان بیرون هتل که به آن نگاه کنید، متوجه خاص بودن آن خواهید شد. در لابی هتل نیز مبلمان با چیدمان خاصی قرار گرفته اند و زیبایی فوق العاده ای به دکوراسیون داخلی این هتل داده‌اند.

از زیبایی اتاق های لاکچری هتل سورینت مریم هر چه بگوییم کم گفته ایم. مبلمان فاخر اولین مشخصه این اتاق ها هستند.

همه این اتاق ها دارای ویو و پنجره رو به بیرون هستند تا لذت دو چندانی برای اقامت در این هتل به شما بدهند. برخی از اتاق های این هتل دارای تراس نیز هستند. تنوع در اتاق های هتل سورینت مریم کیش زیاد است. بنابراین می توانید مطابق با سلیقه خودتان هر کدام را رزرو کنید.

  1. هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش یکی از زیباترین هتل های جزیره کیش با ۵ ستاره است. این هتل به دلیل تازه تاسیس بودن انتخاب خوبی برای افرادی است که به نو و جدید بودن هتل اهمیت زیادی می دهند.

هتل ویدا کیش دارای لابی بسیار زیبایی است. وجود یک پیانو زیبا در وسط لابی این هتل، باعث می شود تا احساس خوبی از این هتل و امکانات خاص آن داشته باشید.

هتل ویدا کیش دارای اتاق های مدرن و جدیدی است که همه آن ها با موکت های جذاب پوشیده شده اند. وجود تخت و مبلمان در اتاق های هتل ویدا کیش زیبایی این هتل را چندین برابر کرده است. برخی از اتاق های این هتل تراس هم دارند که می توانید از آن ها لذت ببرید. امکانات هتل ویدا کیش کامل است. از استخر و جکوزی بگیرید تا خدمات اسپا و ماساژ که هر کدام لذت فوق العاده ای به شما خواهند داد.

لقب زیباترین هتل های جزیره کیش متعلق به این هتل‌هاست

نمایی از رستوران هتل داریوش کیش

  1. هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از خاص ترین و شیک ترین هتل های زیبای کیش است. از همان بیرون که به این هتل نگاه کنید، متوجه عظمت و زیبایی آن خواهید شد.

ستون های بلند و فاخری که سبک معماری قدیمی اصیل ایرانی را به رخ می دهند.

هتل داریوش کیش یک هتل ۵ ستاره با جمال و زیبایی فوق العاده است. معماری این هتل اصلی ترین مشخصه آن است که باعث شده تا بسیاری از مردم علاقه مند به تاریخ کشور ایران، این هتل را چشم بسته انتخاب کنند.

هتل داریوش کیش دارای دو رستوران زیبا با سقف بلند است که یکی از آن ها با سبک معماری کاخ آپادانا و یکی دیگر از آن ها با سبک معماری پاسارگاد طراحی شده است. بیشترین زیبایی این هتل در بخش لابی، رستوران ها و کافی شاپ این هتل است.

این هتل در نزدیکی دریا قرار گرفته و یک باغ جذاب نیز دارد. می توانید بسته به سلیقه خودتان هر یک از اتاق های رو به دریا یا باغ این هتل را رزرو کنید و یک اقامت رویایی داشته باشید.

  1. هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش با اینکه یک هتل ۵ ستاره در کیش است، اما امکانات خاصی را مانند استخر سرپوشیده، جکوزی و سونا به مسافرین خود ارائه نمی کند.

با این حال اگر به دنبال زیباترین و جذاب ترین هتل های جزیره کیش هستید، هتل پالاس کیش یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. این هتل در نزدیکی دریا واقع شده و اتاق های آن دارای ویو دریا یا جزیره هستند.

یکی از زیباترین بخش های هتل پالاس کیش، اتاق های این هتل هستند. اتاق های هتل پالاس کیش با ظاهر مدرن طراحی شده اند. تخت خواب ها و مبلمان با سلیقه خاصی تهیه شده اند و سرویس بهداشتی و حمام اتاق ها نیز دکوراسیون خوبی دارند.

این هتل دارای یک لابی با سبک مدرن و ساده است که ویو رو به بیرون آن دل شما را باز می کند. خلاصه بگوییم که اگر معیار شما برای انتخاب هتل زیبای جزیره کیش، مدرن بودن آن است؛ این هتل یکی از گزینه های خوب برای شما است.

  1. هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش با یک لابی فوق العاده جذاب ساخته شده است. این هتل را می توان در گروه هتل های زیبای جزیره کیش قرار داد. امکانات خوب این هتل در یک طرف و لوکس بودن هر بخش از هتل نیز در یک طرف دیگر باعث زیبایی این هتل شده است. هتل کوروش کیش دارای اتاق های جذاب با ظاهر کلاسیک است. مبلمان و تخت خواب های هر یک از اتاق های این هتل، خاص و منحصر به فردند.

بعضی از اتاق های هتل کوروش کیش رو به دریا هستند و برخی دیگر رو به جزیره. اگر دوست دارید عصرانه خودتان را در تراس دلباز بخورید، کافیست که اتاق های تراس دار هتل کوروش کیش را انتخاب کنید.

این هتل دارای رستوران بسیار خاص با دکوراسیون جذاب است. چیدمان هر بخش از هتل تداعی زیبایی آن می باشد. این هتل امکانات مختلفی را از جمله استخر سرپوشیده، خدمات ماساژ و حمام سنتی به شما ارائه می کند.

رزرو آنی هتل های زیبا جزیره کیش با بوکینگ

حال که با هتل های زیبا جزیره کیش آشنا شدید، نوبت به آن رسیده که برای برنامه ریزی بهتر سفر خودتان این هتل ها را رزرو کنید. سایت بوکینگ یک سایت معتبر برای رزرو انواع هتل های ۵ ستاره، ۴ ستاره و هتل های ارزان قیمت کیش است. می توانید هر یک از هتل های لوکس و زیبای کیش را که به شما معرفی کردیم، از طریق این سایت رزرو کنید. رزرو هتل از بوکینگ باعث صرفه جویی در هزینه های شما و برنامه ریزی بهتر برای سفر می شود. فقط کافیست که از طریق سایت بوکینگ رزرو خودتان را انجام دهید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.