تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 16:46
کد خبر : 24590

لومن سواپ ارز دیچیتالLumenswap با کیف پولهای کارآمد

لومن سواپ ارز دیچیتالLumenswap با کیف پولهای کارآمد

Lumenswap  با نماد اختصاری LSP یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۰ دلار، در رتبه ۳۲۲۰ بازار قرار داشته و سهم ۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از Lumenswap در لحظه نگارش این مقاله  با قیمت ۰.۰۵۳۷۷۱ دلار، با احتساب نرخ

Lumenswap  با نماد اختصاری LSP یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۰ دلار، در رتبه ۳۲۲۰ بازار قرار داشته و سهم ۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد .

هر واحد از Lumenswap در لحظه نگارش این مقاله  با قیمت ۰.۰۵۳۷۷۱ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۸,۰۷۲ تومان معادل ۱,۵۰۹ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳۷۹.۲۵ هزار دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۵.۹۵% افزایش یافته است. بالاترین قیمت Lumenswap در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۰(۱۳ September 2021) معادل ۰.۰۸ دلار بوده که همینک %۳۳.۳۸ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش Lumenswap ۰ و تعداد کل واحدهای آن ۱ میلیارد خواهد بود.

لومن سواپ ارز دیچیتالLumenswap با کیف پولهای کارآمد

ویژگی‌های ارز دیجیتال لومن سواپ

بهترین قیمت‌ها را پیدا کنید

شبکه ی Horizon و Lumenswap غیرمتمرکز LSP  همکاری استراتژیک خود را به منظور ادغام و استفاده از اطلاعات و داده ها در انتقال دارایی های دیجیتالی بین حساب های Stellar (XLM) رابه اکوسیستم Horizon آغاز نموده اند.

شبکه ی Horizon امن ترین اکوسیستم بلاکچینی در جهان میباشد  که همواره برای لومن‌سواپ بهترین قیمت مبادله را بر اساس نقدینگی و اوردبوک‌های ثبت شده بر روی شبکه، انتخاب می‌کند.

 سریع و کم هزینه

کلاینت لومن‌سواپ بر روی شبکه‌ی استلار است بنابراین از ویژگی‌های این شبکه مانند دستمزد پایین و مقیاس‌پذیر بودن بهره می‌برد.

باز وغیرمتمرکز

رمزارز لومن LSP یک رمزارز مبتنی بر بلاکچین Stellar (XLM) است که انتقال آن بدون نظارت مستقیم هیچ گونه نهاد و یا ارگان دولتی به صورت غیرمتمرکز انجام می ­شود و امکان ذخیره و انتقال آسان و انتقال دارایی های دیجیتالی را برای کاربر فراهم می کند.

یکی از مهمترین کاربردهای Lumenswap  معامله جفت ارز دیجیتال است که می توانیدبه سایر ارزهای دیجیتال موجود در Stellar  را با بهترین نرخ و در حداقل زمان ممکن در ساده ترین شکل  محیط کاربری تبدیل کنید .

این به این معنا است که زمانی که نگران افت قیمت داراِیی ارژی  خود هستید، می توانید آن را به ارز دیجیتال پایداری مانند LSP تبدیل کنید که نوسانات قیمتی و هزینه زیادی را ندارد. هر زمان که نیاز شد، می توانید LSP های خودتان را به انواع ارزهای موجود تبدیل کنید.

لومن سواپ ارز دیچیتالLumenswap با کیف پولهای کارآمد

پشتیبانی از کیف پول‌های محبوب

 

لومن‌سواپ از کیف پول‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند تا دسترسی بهتری داشته باشد. در حال حاضر شما می‌توانید از ربت(Rabet)، فراینتر(Freighter)، آلبیدو(Albedo)، و کلید‌های خصوصی(Private Keys) استفاده کنید.

ربت(Rabet) :

Rabet

مجموعه ای یکپارچه از کیف پول های منبع باز برای شبکه Stellar است که به همه افراد در سراسر جهان اجازه می دهد تا با Stellar تعامل داشته باشند.

آلبیدو(Albedo):

این کیف پول از  مجموعه ای یکپارچه از کیف پول های منبع باز برای شبکه Stellar است که به کاربران به راحتی می توانند کلیه عملیات موجود در Stellar ، از جمله انتقال دارایی یا تبادل دارایی را انجام دهند

فراینتر(Freighter):.

Freighter

کلیدهای شما را به صورت محلی ذخیره می کند و در برنامه افزودنی مرورگر شما رمزگذاری می شود.

کلید‌های خصوصی(Private Keys)

کلید خصوصی یک نوع پیچیده از کریپتوگرافی است که به کاربران اجازه می‌دهد به ارز رمزنگاری شده‌شان دسترسی یابند. یک کلید خصوصی در Lumenswap  نمایانگر یک ارز دیجیتال و امنیت آن به کاربر کمک می‌کند تا از دزدی و دسترسی غیرمجاز به موجودی ارز خود در امان بماند.

 پاداش استفاده از LSP

هر ماه ، ما ۲۵٪ از کل دارایی ها را بین دارندگان LSP توزیع خواهیم کرد. توزیع ماهانه به مدت ۱۰ سال ادامه خواهد داشت. در یک روز تصادفی از ماه، برای تعیین جوایز از همه حساب های دارنده LSP عکس خواهیم گرفت. بنابراین ، تمام کاربرانی که LSP را به مدت یک ماه در اختیار دارند پاداش خود را دریافت می کنند و جای نگرانی نیست.

لومن سواپ ارز دیچیتالLumenswap با کیف پولهای کارآمد

هر ماه ، ما ۱۵٪ از کل دارایی را بین افرادی که تجارت LSP را انجام می دهند توزیع خواهیم کرد. توزیع ماهانه به مدت ۱۰ سال ادامه خواهد داشت. برای هر دور از توزیع ، ما به طور تصادفی ۱۰۰۰ حساب با سابقه تجارت LSP را انتخاب می کنیم تا به آنها جایزه دهیم.

چگونه ارز دیجیتال لومن سواپ بخریم؟

ساده‌ترین راه برای لومن سواپ این است که در یک صرافی ارز دیجیتال ثبت نام کرده و برای خرید اقدام کنید. شما به عنوان یک کاربر ایرانی می‌توانید به ۲ روش زیر ارز دیجیتال  Lumenswap (LSP)  بخرید:

خرید ریالی Lumenswap (LSP) با کارت بانکی (در صرافی ارز دیجیتال ایرانی)

استفاده از معامله جفت ارز- تبدیل رمزارز  به Lumenswap (LSP)  در صرافی ایرانی یا خارج

بهترین صرافی های ارزهای دیجیتال لومن سواپ

coinmarketcap

 

وبسایت CoinMarketCap یک مجموعه فعال و به‌روز برای به دست آوردن اطلاعات دربارۀ مارکت کپ ارزهای دیجیتال مهم و فعال در دنیا است

bitbox

 

Bibox  صرافی ارز رمزی جدید با هدف ارائه یک پلتفرم جایگزین برای کاربران صرافی‌هایی چون بایننس (Binance) و Huobi است، که دو صرافی بزرگ ارز رمزنگاری شده هستند.

 

CoinCarp

 

در سال ۲۰۰۸ ، ساتوشی ناکاموتو بیت کوین ، یک ارز رمزنگاری شده را اختراع کرد. ۱۳ سال بعد ، ارزهای رمزنگاری شده توسط بیت کوین به بازار بیش از ۲ تریلیون دلار تبدیل شده است.

 

 

P2PB2B

 

صرافی P2PB2B ، P2PB2B نام یکی دیگر از انواع صرافی های آنلاین است که در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد و از ۹۴ رمز ارز جهان پشتیبانی می کند

Hotbit

 

صرافی هات بیت یک پلتفرم بین‌المللی معاملات ارزهای دیجیتال است که در ژانویه ۲۰۱۸ با تیمی از توسعه‌دهندگان چین، ایالات‌متحده و تایوان در کشور هنگ‌کنگ و استونی ثبت گردید.

 

 

Lbank

 

این صرافی سرمایه گذاران ایالات متحده را به عنوان ممنوعیت تجارت مطرح نمی کند ، اما سرمایه گذاران ایالات متحده باید ارزیابی مستقل خود را از هر گونه مشکل ناشی از اقامت یا تابعیت آنها انجام دهند.

 

 

صرافی Lumenswap، صرافی مطمئن برای ایرانیان +آموزش

 

اما رایج‌ترین روش برای خرید ارز دیجیتال LSP، خرید از پلتفرم‌ها  خرید و فروش ارز دیجیتال یا همان Lumenswap  است.

 

 

بخش Swap در صرافی Lumenswap

 

در بخش “Swap” ، مبادله یک کلیک بین هر دارایی ضبط شده در Stellar Network (XLM) در

دسترس است. به طور پیش فرض ، این سیستم بهترین نرخ ها و ساده ترین رابط را به کاربران خود ارائه می دهد.

 

در این بخش می‌توانید رمزارهایی مانند بیت کوین، XLM، اتریوم و سایر رمزارزها را به حساب کاربری‌تان واریز کنید. برای این کار، ابتدا در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر در ایران ثبت نام کنید. سپس، رمزارزهای خریداری شده را به آدرس کیف پول اختصاصی خود در Lumenswap منتقل کنید. می‌توانید با تتر که معادل دلار است، شروع کنید.

 

بخش Spot در صرافی Lumenswap

 

“Spot” به عنوان رابط اصلی یک صرافی متمرکز معمولی به نظر می رسد زیرا دارای دفترچه سفارش ، نمودار قیمت ، برگه های “خرید” و “فروش” و همچنین سابقه معاملات بازار است.

 

در بخش های “Spot” ، جفت های معاملاتی با همه دارایی های مبتنی بر Stellar در دسترس هستند: کاربران می توانند برای هر جفت تجاری با هر دو ارز موقعیتی باز کنند. بنابراین ، مبادله از چک های دست و پاگیر و هزینه های فهرست بندی عظیمی که برای اکثر صرافی های متمرکز و پلت فرم های راه اندازی فروش رایج رایج است اجتناب می کند.

 

 

چشم انداز و آینده ارز دیجیتالLumenswap  (LSP)

 

لومن سواپ Lumenswap یکی از صرافی های ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که توکن رسمی خود را با نام LSP به بازار آورده و برنامه ها و نقشه راه آن نشان می دهد که در ۶ ماه آینده سهم بسیار ققابل توجهی از بازار Stellar Network  را بخود اختصاص خواهد داد .

 

LSP یک دارایی بسیار کمیاب خواهد بود:  چراکه طبق سیاستهایLumenswap  تنها ۱۲ درصد از منبع ثابت ۱،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ LSP بین اعضای جامعه توزیع می شود.

با توجه به  برنامه ها و نقشه  راه لومن سواپ و بحران‌های مالی ناشی از کرونا در کشورهایی مثل آمریکا، ارزش دلار دچار نوسان است و در عوض قیمت ارزهای دیجیتال برتر بازار مثل لومن سواپ به شدت افزایش قیمت آن در سالهای پیش رو را نمیتوان با قطعیت زیاد پیش‌بینی کرد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی تیتر داغ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.