تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1402 - 11:43
کد خبر : 112156

رئیس‌جمهور الجزایر:

لکه ننگ جنایت کشتار خبرنگاران دامن رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت

لکه ننگ جنایت کشتار خبرنگاران دامن رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت

«عبدالمجید تبون»در پیام تسلیت به مناسبت شهادت حمزه الدحدوح خبرنگار فلسطینی در نوار غزه ضمن تأکید بر جاودانه ماندن یاد و خاطره خبرنگاران شهید گفت که لکه ننگ این جنایت بر دامن اسرائیل می‌ماند.

به گزارش تیتر داغ؛  «عبدالمجید تبون» رئیس‌جمهور الجزایر گفت که کشتار روزنامه‌نگاران فلسطینی در نوار غزه لکه ننگی است که دامن اسرائیل را خواهد گرفت.

رئیس‌جمهور الجزایر در پیام تسلیت خود به مناسبت شهادت «حمزه وائل الدحدوح» خبرنگار فلسطینی و پسر «وائل الدحدوح» خبرنگار شناخته شده شبکه تلویزیونی الجزیره در نوار غزه بر این موضوع تأکید کرد.

در پیام تسلیت عبدالمجید تبون که دفتر ریاست‌جمهوری الجزایر آن را منتشر کرد، آمده است: حمزه به شهادت رسید و به اغلب اعضای خانواده خود که در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده بودند، پیوست. هدف قرار گرفتن عامدانه اصحاب رسانه و خبرنگارانی که در حال انجام مأموریت خود هستند از سوی رژیم اشغالگر، نقض آشکار قوانین انسانی بین المللی و حق مصونیتی است که به خبرنگاران بخشیده شده است.

تبون در پیام خود شهادت حمزه را به پدرش وائل الدحدوح و خانواده او و همچنین خانواده‌های همه خبرنگاران و اصحاب رسانه که در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند، تسلیت گفت.

وی در بخش دیگری از این پیام تصریح کرد: یاد و خاطره خبرنگاران شهید جاودانه خواهد ماند و به لکه ننگی تبدیل می‌شود که دامن رژیم اشغالگر اسرائیل را در همه زمان‌ها و مکان‌ها خواهد گرفت. جنایت کشتار خبرنگاران در نوار غزه، گواه بر تلاش رژیم صهیونیستی برای خاموش کردن ندای آزادی و محو حقیقت جنایت‌های این رژیم در سرزمین‌های فلسطینی است.

گفتنی است که چند روز گذشته مصطفی ثریا و حمزه الدحدوح دو خبرنگار فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غرب خان یونس به شهادت رسیدند. با شهادت مصطفی ثریا و حمزه الدحدوح تعداد خبرنگاران شهید در جنگ کنونی علیه نوار غزه به ۱۰۹ نفر رسید.

جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که شهات مصطفی ثریا و حمزه الدحدوح در حملات اشغالگران به نوار غزه، جنایت جنگی عامدانه است که با هدف ایجاد رعب و وحشت و بازداشتن خبرنگاران از افشای حقایق و پوشش جنایات وحشیانه و غیرانسانی صهیونیست‌ها در نوار غزه انجام می‌گیرد.

منبع: آناتولی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.