تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1399 - 7:45
کد خبر : 16172

ماجرای شیوع نوع جدید ویروس کرونا در انگلیس و دروغ پردازی بی‌بی‌سی فارسی

ماجرای شیوع نوع جدید ویروس کرونا در انگلیس و دروغ پردازی بی‌بی‌سی فارسی

با شیوع بیماری کرونا در ایران در بهمن سال ۹۸، شبکه بی بی سی فارسی تلاش کرد پرواز‌های ماهان به چین را عامل شیوع بیماری کرونا در ایران و حتی جهان معرفی کند.

به گزارش تیتر داغ؛ بی‌بی‌سی فارسی که از اسفند ۱۳۹۸، در گزارش‌های خود، بدون هیچ دلیلی، ایران و همچنین پرواز‌های هواپیمایی ماهان به چین را عامل شیوع ویروس کرونا در منطقه و حتی جهان معرفی می‌کرد، در ماجرای شیوع نوع جدید ویروس کرونا در انگلیس، این کشور را تبرئه کرد!

رسانه‌های فارسی زبان بیگانه که همیشه شعار پوچ بی طرفی و بیان واقعیت را سر می‌دهند، در ماجرای شیوع ویروس جدید کرونا در انگلیس با استفاده از ترفند‌های خبری در پی بیان واقعیت به گونه دیگری هستند.

شبکه خبری بی‌بی‌سی فارسی وابسته به ملکه پیر انگلیس که از اسفند ۱۳۹۸، در گزارش‌های خود، بدون هیچ دلیلی، ایران و همچنین پرواز‌های هواپیمایی ماهان به چین را عامل شیوع ویروس کرونا در منطقه و حتی جهان معرفی می‌کرد، در ماجرای شیوع نوع جدید ویروس کرونا در انگلیس، این کشور را تبرئه کرد!

 

این سیاست شبکه دروغ پرداز بی بی سی فارسی بیانگر عمق تلاشش در جهت انحراف افکار عمومی نسبت به شیوع ویروس جدید کرونا در انگلیس است که قدرت بیشتری در سرایت این ویروس در بین مردم دارد و شایسته است چنین شبکه‌هایی که خوراک خبری خود را از سیاستمداران انگلیس دریافت می‌کنند، نسبت به بیان حقیقت شجاعت داشته باشند.

با شیوع بیماری کرونا در ایران در بهمن سال ۹۸، شبکه بی بی سی فارسی تلاش کرد پرواز‌های ماهان به چین را عامل شیوع این بیماری در ایران و حتی جهان معرفی کند و مدت‌ها شاهد چنین تبلیغاتی در این شبکه کثیف ملکه انگلیس بودیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.