تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آذر 1399 - 6:38
کد خبر : 15153

ماشین سازی صنعت پول سازی نیست

ماشین سازی صنعت پول سازی نیست

ابراهیمی با اشاره به چالش‌های صنعت ماشین سازی گفت: ماشین سازی صنعت پول سازی نیست بلکه سودآور است.

به گزارش تیتر داغ؛ هروس ابراهیمی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان، اظهار کرد: از سال ۱۳۷۵ به صورت تخصصی در زمینه تولید خطوط اکسترودر‌های پلیمری شامل؛ خطوط تولید ورق، لوله، پروفیل، خطوط بازیافت گرانول‌های پلیمری و خطوط تولید اکسترودرکامپاند‌های مهندسی شروع به فعالیت کردیم. از افتخارت شرکت ما صادرات ماشین آلات پلیمری به کشور‌های مختلف به خصوص ایتالیا است؛  چراکه این کشور از مطرح‌ترین سازندگان ماشین آلات پلیمری در دنیا محسوب می‌شود.

او گفت: می‌توانم به جرأت اعلام کنم که اولین و تنها تولید کننده اکسترودر‌های دو مارپیچ (کامپاندر) در ایران هستیم که جزو محصولات دانش بنیان است. صنعت ساخت اکسترودر در ایران قدمتی بالغ بر ۵۰ سال دارد و پتانسیل زیادی برای تولید ماشین آلات و خطوط اکسترودر در ایران وجود دارد.

ابراهیمی درباره واردات ماشین آلات پلیمری، بیان کرد: در سال ۱۳۹۷ حدود ۲۵۰/۰۰۰/۰۰۰دلار ماشین آلات پلیمری از کشور‌های مختلف وارد ایران شده است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان بیان کرد: بالا بردن ظرفیت تولید خطوط اکسترودر در ایران باعث عدم خروج ارز از کشور و  اشتغال زایی برای جوانان شده است.

ابراهیمی با اشاره به چالش های صنعت ماشین سازی بیان کرد: مشکل عمده این صنعت تغییرات قوانین، بروکراسی اداری بیش از حد جهت صدور مجوز‌ها و از بین رفتن بستر‌های ماشین سازی است که باید هرچه زودتر اصلاح و احیا شود. باید گفت ماشین سازی صنعت پول سازی نیست بلکه سودآور است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.