تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1402 - 11:05
کد خبر : 106686

مالزی: با حماس رابطه داریم و رابطه خواهیم داشت

مالزی: با حماس رابطه داریم و رابطه خواهیم داشت

نخست‌وزیر مالزی با رد فشارهای غرب برای محکومیت عملیات «طوفان الاقصیِ» حماس اعلام کرد که مالزی به رابطه خود با این گروه مقاومت فلسطینی ادامه می‌دهد.

به گزارش تیتر داغ؛ «انور ابراهیم»، نخست وزیر مالزی امروز دوشنبه فشارهای غرب برای محکومیت جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» علیه صهیونیست‌ها را رد کرد.

وی دراین‌باره گفت: مالزی با فشار غرب برای محکومیت جنبش مقامت اسلامی فلسطین (حماس) موافق نیست.

انور ابراهیم که در پارلمان مالزی سخنرانی می‌کرد در ادامه افزود: مالزی به عنوان یک سیاست، با حماس رابطه دارد و این رابطه ادامه خواهد داشت.

صبح روز شنبه گذشته نیروهای مقاومت فلسطین در یک عملیات دقیق و هماهنگ ضمن عبور از مرزهای غزه و ورود به شهرک‌های اشغالی در اطراف نوار غزه، در کمتر از نیم ساعت بیش از ۵ هزار راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند. تصاویر فرار صهیونیست‌ها با لباس شخصی، کشته شدن سربازان مرزی، غنمیت گرفته شدن ماشین و حتی تانک‌های اسرائیلی در پاسگاه‌های مرزی همگی نشان از عمق غافلگیری صهیونیست‌ها دارد.

رژیم صهیونیستی در واکنش به این عملیات بزرگ و غافلگیرانه مقاومت، از هفته گذشته به صورت مداوم شهرها و مناطق مسکونی نوار غزه را بمباران می‌کند؛ بنابر آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین در روز دوشنبه تاکنون ۲۶۷۰ فلسطینی در حملات جنگنده‌های صهیونیستی به شهادت رسیدند و بیش از ۹۶۰۰ نفر نیز زخمی شدند.

منبع: رویترز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.