تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1402 - 10:37
کد خبر : 101857

قالیباف در صحن مجلس:

ما به وزیر کشور فشار نیاوردیم تا معاون سیاسی خود را تغییر دهد

ما به وزیر کشور فشار نیاوردیم تا معاون سیاسی خود را تغییر دهد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست فرصت برای تغییر معاون سیاسی وزارت کشور خواسته وزیر کشور از مجلس بود و برخلاف خواست عده‌ای، مجلس به حاشیه نمی‌رود.

به گزارش تیتر داغ؛ محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: بخشنامه معاون سیاسی وزارت کشور خلاف قانون بوده و خود وزیر کشور قبل از پیگیری مجلس آن را تخلف تشخیص داد و اصلاح کرد و در نامه کتبی به مجلس اعلام کرد.

وی تاکید کرد: هیچ وقت مجلس از وزیر کشور نخواست یا فشار نیاورد معاون سیاسی اش تغییر کند، بلکه وزیر کشور از بنده خواست بین نمایندگان وساطت کرده و ۱۰ روز فرصت بگیرم تا وزیر معاون سیاسی خود را تغییر دهد. مردم بدانند مجلس خواستار تغییر معاون سیاسی وزیر نشده است، بلکه این خواسته وزیر از مجلس بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حال یک عده پیدا می‌شوند در تریبون ها هم قانون را تشخیص داده و هم ابلاغ می‌کنند و هم خلاف قانون حرف می‌زنند، آنها وظیفه ندارند موضوعی را که خلاف قانون است، در مجلس عزای حضرت اباعبدالله (ع) بگویند.

قالیباف با بیان اینکه مجلس طبق قانون مسیر خود را می‌رود و به حاشیه‌ها نمی‌پردازد، گفت: برای ما موضوع مردم و حل مشکلات مردم یعنی گرانی‌ها قیمت مرغ، بورس و … مهم است و آن را پیگیری می‌کنیم و موضوعات دیگر مثل وزارت کشور را نیز طبق روال قانونی پیش می‌ بریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عده‌ای از بیرون مجلس می‌خواهند مجلس را به حاشیه برده و القا کنند ما دغدغه فردی داریم، در حالی که هرگز چنین چیزی نیست.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.