تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 فروردین 1401 - 7:54
کد خبر : 30062

متا با اخبار جعلی و نفرت پراکنی در فیلیپین مقابله می‌کند

متا با اخبار جعلی و نفرت پراکنی در فیلیپین مقابله می‌کند

متا پلتفرمز ۴۰۰ حساب کاربری، صفحه و گروه را قبل از انتخابات در فیلیپین مسدود کرده است. شرکت مادر فیس بوک مشغول انجام اقداماتی جدید برای مقابله با نفرت پراکنی و انتشار اخبار جعلی است.

به گزارش تیتر داغ؛ به گفته متا، این حساب‌های کاربری شامل صفحات فیس بوک و گروه‌های مرتبط با «ارتش ملت جدید فیلیپین» (Philippines’ New People’s Army& یک سازمان ممنوع) است.

نگرانی‌ها درباره نفرت پراکنی در حالی افزایش یافته که کاندیداها و حامیان آنها با نزدیک شدن انتخابات در ۹ می، به شبکه‌های اجتماعی روی آورده اند زیرا به دلیل همه گیری ویروس کرونا، روش‌های سنتی تبلیغات مختل شده اند.

ماه گذشته کاندیداهای ریاست جمهوری این کشور تاکید کردند شبکه‌های اجتماعی باید درباره گسترش اخبار جعلی مسئولیت پذیر باشند.

متا در پست وبلاگی اعلام کرد تبلیغ کنندگان در فیلیپین باید فرایند احراز هویت تبلیغ شرکت را تکمیل کنند و برچسب «پرداخت شده توسط…» به تبلیغات درباره انتخابات، سیاست و گروه‌های مختلف موضوعات اجتماعی اضافه کنند.

اقدام متا در حالی انجام می‌شود که این شرکت ماه گذشته موضع خود در اوکراین مبنی بر مجاز کردن موقت پست‌های خشونت آمیز را متوقف کرد و با تغییر سیاست خود اجازه انتشار محتوای «مرگ بر رئیس دولت یک کشور» را ممنوع کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.