تاریخ انتشار : یکشنبه 6 آذر 1401 - 7:24
کد خبر : 90994

متهم با ۷۰ فقره سرقت در نیشابور دستگیر شد

متهم با ۷۰ فقره سرقت در نیشابور دستگیر شد

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: متهم به سرقت لوازم داخل خودرو و وسایل منازل در حال ساخت با ۷۰ فقره سرقت، در شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش تیتر داغ؛ علیرضا حسینعلی زاده اظهار کرد: با شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو آن‌ها و نیز وسایل ساختمان‌های در حال ساخت در سطح شهر، بررسی‌های اولیه و میدانی نشان داد بسیاری از سرقت‌ها، مربوط به خودروهای پژو و به صورت حرفه‌ای انجام شده است.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: با تلاش مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ قدس، متهم که از سارقان سابقه دار بود، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی در ادامه گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲۹ ساله، تعداد زیادی وسایل و لوازم داخل خودرو و همچنین وسایل ساختمان‌های در حال ساخت از قبیل دستگاه جوشکاری سیم و کابل‌های برق، چرخ سنگ و … سرقتی را کشف کردند.

حسینعلی زاده بیان کرد: متهم تاکنون به ۷۰ فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو و همچنین برخی وسایل ساختمان‌های در حال ساخت به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کرده است و تحقیقات از وی برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر، ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شاکیان خواست، برای شناسایی وسایل مسروقه با همراه داشتن مدارک قانونی، به کلانتری ۱۳ قدس واقع در بلوار جانبازان مراجعه کنند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.