تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1402 - 10:18
کد خبر : 114008

مجری محبوب ترامپ با «پوتین» مصاحبه می‌کند

مجری محبوب ترامپ با «پوتین» مصاحبه می‌کند

مجری سابق فاکس‌نیوز و محبوب رییس‌جمهور سابق آمریکا که هم‌اکنون در مسکو به سر می‌برد می‌گوید علی‌رغم فشارهای کاخ سفید به‌زودی با رییس‌جمهور روسیه مصاحبه مفصلی خواهد داشت.

به گزارش تیتر داغ؛ تاکر کارلسون، خبرنگار و مجری سابق فاکس نیوز با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» اعلام کرد که زودی با ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه مصاحبه تفصیلی خواهد داشت.

تاکر کارلسون که هم‌اکنون در مسکو به سر می‌برد دراین‌باره افزود در حال برنامه‌ریزی برای مصاحبه با پوتین است، زیرا آمریکایی‌ها کاملا از آنچه در روسیه و اوکراین اتفاق می افتد، بی اطلاع هستند.

وی همچنین گفت: ایلان ماسک قول داده که پس از انتشار این گفتگو در شبکه اجتماعی ایکس، آن را مسدود نکند.

این خبرنگار آمریکایی با بیان اینکه «تیم او هزینه سفر به مسکو را خود پرداخت کرده و از کسی پول نگرفته است.» گفت: کاخ سفید دو بار تلاش کرد تا مصاحبه با پوتین را لغو کند.

تاکر همچنین قصد دارد با ولودیمیر زلنسکی مصاحبه کند، زیرا او معتقد است که رسانه های آمریکایی این کار را به درستی انجام نداده اند.

کرملین روز دوشنبه گزارش‌ها درباره مصاحبه احتمالی تاکر کارلسون، مجری مطرح آمریکایی با ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه را نه رد و نه تایید کرد.

خبر مصاحبه احتمالی کارلسون با پوتین پس از آن منتشر شد که یک رسانه روس تصاویری از حضور این مجری آمریکایی در مسکو را منتشر کرد. مجری ۵۴ سال سابق شبکه فاکس‌نیوز اول فوریه وارد روسیه شد. دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا که روابط صمیمانه‌ای با کارلسون دارد، به‌تازگی از او به عنوان گزینه‌ای مناسب برای معاونت ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا نام برده بود.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در واکنش به پرسش خبرنگاران درباره این موضوع گفت: بسیاری از خبرنگاران خارجی به روسیه می‌آیند. درباره مصاحبه‌ رییس جمهور با رسانه‌های خارجی اطلاعیه‌ و بیانیه‌ای نداریم.

این نخستین بار نیست که نام کارلسون با این مضمون در رسانه‌های روسیه مطرح می‌شود. در آوریل ۲۰۲۳ درست چند ساعت پس از جدایی «توافقی» کارلسون از فاکس‌نیوز، رسانه‌های دولتی و چهره‌های مطرح روسیه درها را به روی او گشودند.

ولادیمیر سولوویوف، حامی دولت روسیه که کانال‌های او در یوتیوب پارسال به دلیل نقض سیاست‌های این پلتفرم بسته شد، گفت که در ایمیلی به کارلسون او را «آخرین صدای منطق» نامیده است.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.