تاریخ انتشار : جمعه 1 دی 1402 - 10:30
کد خبر : 111008

مهندس سهرابی، در رویداد فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های اقتصادی ایران و مالزی، بیان کرد:

مجموعه صبا یک مرکز تجاری دایمی در مالزی است

مجموعه صبا یک مرکز تجاری دایمی در مالزی است
تیتر داغ: مرکز تجاری صبا مالزی، زیر نظر سازمان توسعه تجارت ایران بوده و با مجوز رسمی این سازمان فعالیت می کند.

مدیر اجرایی پروژه مرکز تجاری صبا  مالزی گفت: مجموعه صبا یک شرکت مرکز تجاری دایمی در مالزی است؛ با این هدف که بتواند سکوی پرتابی باشد برای تولیدکنندگان که محصولات و کالاهای خود را به جهان عرضه نمایند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی سایت خبری تیتر داغ، رویداد فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های اقتصادی ایران و مالزی، صبح امروز پنجشنبه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲، با حضور سهرابی مدیر اجرایی پروژه مرکز تجاری صبا مالزی، مدیران نمایشگاه شهر آفتاب، اساتید دانشگاهی، بازرگانان و فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی و جمعی از اصحاب رسانه، در سالن جلسات مجموعه نمایشگاه شهر آفتاب تهران برگزار شد.

سهرابی مدیر اجرایی پروژه مرکز تجاری صبا مالزی

سهرابی، مدیر اجرایی پروژه مرکز تجاری صبا مالزی، در حاشیه این رویداد اقتصادی گفت: مجموعه ما مجری و برگزار کننده مرکز تجاری صبا مالزی است. بنده در این شرکت مدیر اجرایی هستم. ما امروز میزبان مدعوین و میهمانان در مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب بودیم.

وی ادامه داد: در دومین نشست مرکز تجاری صبا مالزی در خدمت شرکتهای بزرگ و تولیدکنندگان برتر ایران بودیم و امیدواریم بتوانیم در راستای توسعه صادرات کشورمان قدمی برداریم.

مدیر اجرایی پروژه مرکز تجاری صبا مالزی، اظهار داشت: مجموعه صبا یک شرکت مرکز تجاری دایمی در مالزی است؛ با این هدف که بتواند سکوی پرتابی باشد برای تولیدکنندگان که محصولات و کالاهای خود را به جهان عرضه نمایند.

سهرابی، عنوان کرد: مرکز تجاری صبا مالزی، زیر نظر سازمان توسعه تجارت ایران بوده و با مجوز رسمی این سازمان فعالیت می کند.

وی در ادامه بیان داشت: خوشبختانه دولت در زمینه صادرات حمایت می کند و ایران نیز مراکز تجاری زیادی در نقاط گوناگون جهان دارد.

مدیر اجرایی پروژه مرکز تجاری صبا مالزی، در پایان سخنان خود گفت: بخش کشور مالزی را، سازمان توسعه تجارت به عهده ما گذاشته است تا بتوانمیم تولید و صادرات بیشتری داشته باشیم و بتوانیم محصولات خود را جهانی کنیم و به عبارتی؛ « صبا گامی است برای جهانی شدن ».

گفتنی است، مرکز تجاری صبا مالزی، رویداد فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های اقتصادی ایران و مالزی، با همکاری نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، در قالب یک همایش یک روزه، با هدف تولید و توسعه صادرات کشور، در راستای سیاستهای حمایتی خود از تولید کنندگان و صادرکنندگان برگزار کرد.

خبرنگار: فاطمه داداشی

تصاویر رویداد

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.