تاریخ انتشار : جمعه 14 مرداد 1401 - 13:16
کد خبر : 35023

محدودیت های ترافیکی تعطیلات محرم

محدودیت های ترافیکی تعطیلات محرم

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع می‌باشد.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ شیرانی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص محدودیت‌های ترافیکی ایام تعطیلات محرم گفت: تردد موتورسیکلت یکی از محدودیت‌های مطرح در تعطیلات محرم است. بدین جهت تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲۰۰ ظهر روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ الی ساعت ۰۶۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

البته تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

شیرانی در خصوص محدودیت‌های محور کرج- چالوس، گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع می‌باشد همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ و ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و درصورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶۰۰ الی ساعت ۲۴۰۰، از کرج میدان امیرکبیر و آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روزهای یکشنبه و دوشنبه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ و ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶۰۰ الی ۲۴۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت‌های محور هراز گفت: تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد. همچنین تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روز شنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ و همچنین از ساعت ۰۶۰۰ الی ۲۴۰۰ روزهای یکشنبه و دوشنبه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ و ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ از محور هراز ممنوع می‌باشد. تردد کلیه وسایل نقلیه نیز از ساعت ۱۴۰۰ الی ۲۴۰۰ روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ از از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶۰۰ الی ۲۴۰۰ همان روز در صورت اعلام مأمورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه می‌باشد.

شیرانی با اشاره به محور تهران – فیروز کوه – قائم شهر گفت: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ الی ساعت ۲۴۰۰ روزهای پنجشنبه و دوشنبه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ و ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ از مسیر جنوب به شمال محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: در محور آستارا اردبیل و بالعکس تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روز پنجشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ در محورهای مذکور ممنوع می‌باشد؛ از سوی دیگر تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸۰۰ الی ۲۴۰۰ روزهای جمعه و دوشنبه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ و ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ در محورهای مذکور ممنوع می‌باشد. در محور سلفچگان – قم (باند رفت به سمت قم) هم تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۵۰۰ الی ۲۴۰۰ روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ درمحور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه ساوه تهران می‌باشد.

وی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی محور قدیم رشت – قزوین گفت: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روز پنجشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ در محور فوق ممنوع می‌باشد. تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸۰۰ الی ۲۴۰۰ روزهای جمعه و دوشنبه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ و ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ در محور فوق ممنوع می‌باشد.

شیرانی خاطر نشان کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌گردد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.