تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1400 - 5:51
کد خبر : 23391

محصولات نرم افزاری «ادوبی» را به روزرسانی کنید

محصولات نرم افزاری «ادوبی» را به روزرسانی کنید

مرکز ماهر با اعلام هشدار در خصوص آسیب‌پذیری‌های موجود در محصولات ادوبی (Adobe)، از کاربران خواست نسبت به به‌روزرسانی این محصولات نرم افزاری اقدام کنند.

به گزارش تیتر داغ؛  شرکت Adobe در تاریخ ۲۶ مردادماه به‌روزرسانی‌هایی را به منظور وصله چندین ‫آسیب‌پذیری در محصولات خود منتشر کرده است. لذا به کاربران توصیه می‌شود در اسرع وقت نسبت به به‌روزرسانی محصولات آسیب‌پذیر اقدام کنند.

محصولات تحت تأثیر این آسیب‌پذیری‌ها به شرح زیر هستند:

Adobe XMP-Toolkit-SDK
Adobe Bridge
Adobe Captivate
Adobe Photoshop
Adobe Media Encoder

جزئیات آسیب‌پذیری‌ها

دو آسیب‌پذیری اجرای کد از راه دور (CVE-۲۰۲۱-۳۶۰۵۲ و CVE-۲۰۲۱-۳۶۰۶۴) با شدت بالای ۸.۸ و ۸.۴ در نسخه‌های ۲۰۲۰.۱ و پیش از آن از محصول Adobe XMP-Toolkit-SDK وجود دارد که بهره‌برداری موفقیت‌آمیز از آن به مهاجم امکان اجرای کد از راه دور را خواهد داد. هیچ‌گونه روشی جهت کاهش مخاطرات این آسیب‌پذیری‌ها منتشر نشده است؛ بنابراین به‌روزرسانی این محصول به نسخه ۲۰۲۱.۰۷ توصیه می‌شود.

به‌روزرسانی و اطلاعات بیشتر در مورد این آسیب‌پذیری‌ها در این لینک آمده است.

همچنین آسیب‌پذیری CVE-۲۰۲۱-۳۶۰۷۸ با شدت ۸.۸ از ۱۰ نسخه‌های ۱۱.۱ به قبل از محصول Adobe Bridge را تحت تأثیر خود قرار داده و بهره‌برداری موفقیت‌آمیز از آن به مهاجم امکان اجرای کد از راه دور را خواهد داد. هیچ‌گونه روشی جهت کاهش مخاطرات این آسیب‌پذیری منتشر نشده است. اعمال وصله‌های منتشر شده (به‌روزرسانی به نسخه ۱۱.۱.۱ و ۱۰.۱.۳) این آسیب‌پذیری را رفع می‌کند.

اطلاعات بیشتر از آسیب‌پذیری فوق در این لینک موجود است.

سایر آسیب‌پذیری‌های موجود در دیگر محصولات با شدت متوسط و پایین در این به‌روزرسانی وصله شده‌اند که اطلاعات بیشتر در مورد این آسیب‌پذیری‌ها در این لینک آمده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.