تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 - 7:46
کد خبر : 18504

محورهای زنجان، تبریز، هراز و چالوس همچنان مسدود است/ مسافران وارد محورهای شمالی نشوند

محورهای زنجان، تبریز، هراز و چالوس همچنان مسدود است/ مسافران وارد محورهای شمالی نشوند

اکبری گفت: محورهای زنجان، تبریز، هراز و چالوس همچنان مسدود است و به مسافران توصیه می‌کنیم وارد این محورها نشوند.

به گزارش تیتر داغ؛ رضا اکبری معاون سازمان راهداری در شبکه خبر با بیان اینکه از شب گذشته در بسیاری از محورهای شاهد بارش شدید برف و کولاک در بسیاری از محورهای مواصلاتی هستیم، گفت: ساعتی پیش در بسیاری از محورهای منتهی به تهران از غرب و شمال برف،کولاک و برودت دمای شدید گزارش شده است.

او ادامه داد: بسیاری از محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه مسدود است و هم اکنون در این محورها همچنان کولاک و و وقوع بهمن و ریزش کوه گزارش شده است.

معاون سازمان راهداری با بیان اینکه در این محورها چند پدیده همزمان رخ داده که باعث مشکلاتی در این محورها شده است، گفت: پدیده‌هایی از جمله بارش برف و باد شدید، برودت شدید دما و همچنین ریزش بهمن در برخی از محورها رخ داده که باعث ایجاد مشکلاتی برای مسافران و خودروها شده است.

اکبری درباره محورهایی که تاکنون مسدود هستند، گفت: محور هراز، چالوس، آزادراه زنجان – قزوین، آزادراه زنجان-تبریز، چشمعلی-کیاسر، سمنان-فیروزکوه، جندق-معلمان، بویین زهرا-ساوه و محور آشخانه در حال حاضر مسدود است و به مسافران توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان تا کاهش برودت دمای هوا وارد این محورها نشوند.

معاون راهداری سازمان راهداری با اشاره به اینکه هم اکنون در بسیاری از محورها نیروهای راهداری در حال بازگشایی محورهای مسدود شده هستند اما همچنان تعدادی از خودروها در این محورها گیر کرده اند، افزود: به مسافران توصیه می‌کنیم که پیش از وارد شدن به این محورهای مواصلاتی همچنان با سامانه ۱۴۱ تماس داشته باشند و از انجام سفرهای غیر ضروری در محورهای شمالی به شدت پرهیز کنند.

او تاکید کرد: هم اکنون بسیاری از محورهای شمالی دچار برودت شدید دما و کولاک هستند و از ورود خودروها هم به این محورها جلوگیری می‌شود.

اکبری تاکید کرد: هم اکنون همکاران ما در این محورها در حال بازگشایی مسیر برای تخلیه خودروها هستند البته از شدت برف و کولاک کاسته شده اما باز هم وضعیت برای ورود خودروها به این محورها مساعد نیست.

معاون سازمان راهداری با بیان اینکه  هم اکنون در محور فیروزکوه (گردنه گدوک) تعدادی خودرو همچنان متوقف هستند و نیروهای راهداری در حال بازگشایی این محورها هستند، افزود:مسافران قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند تا از باز بودن محور مورد نظر مطمئن شوند.

معاون سازمان راهداری تاکید کرد: هم اکنون بسیاری از محورها نیازمند نمک پاشی و برف روبی هستند و توصیه می‌کنیم که حتماً پیش از عزیمت با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

اکبری در پایان توضیح داد: تمامی نیروهای راهداری،  ماشین آلات  در محورهای برف گیر در حال آماده باش هستند و با استفاده از تجهیزات در حال نمک پاشی و برف روبی هستند و بازگشایی مسیرهای مسدود شده هم نیازمند زمان است و هم چنان راهداران در حال فعالیت هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.