تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 دی 1398 - 11:22
کد خبر : 5182

مدیرت ضعیف منشأ رفتار استراماچونی

مدیرت ضعیف منشأ رفتار استراماچونی

در شرایطی که مدیران استقلال با مشقت فراوان پول را به مقصد ایتالیا منتقل کرده تا مبلغ بدهی خود به استراماچونی را بپردازند استرا به عهد خود وفا نکرد به ایران نیامد

به گزارش تیتر داغ؛  بیش از ده‌ها ایراد به سبب رفتارهای آندرا استراماچونی  در این مدت است . اما شاهد آن هستیم که مسئولان استقلال چنان غیر‌حرفه‌ای بر خورد کردن که به دور از انتظار بود  که نباید از نیامدن وی به ایران و هدایت تیم استقلال تعجب کرد . متاسفانه مدیران فوتبالی ما هیچ وقت خود را مقصر نمی دانند و چنان بر مسند ریاست چنگ زده و همه تقصیرها را به گردن تحریم میندازند نمی دانم اگر تحریم نبود چه میخواستند بگویند .

 

استرا ماچونی

ایا غیر از این است که رفتار غیر حرفه ای مدیران باعث بروز چنین مشکلاتی شده است ؟

استراماچونی که از همان هفته اول با لگدپرانی به سمت صندلی در تبریز و نشست مطبوعاتی پایان مسابقه تیمش با ماشین‌سازی ، فوتبال را به صحنه‌ای از درگیری‌های رایج در فیلم‌های وسترن تبدیل کرد، از آن دست مربیانی است که فقط طبق روال‌های متداول در فوتبال حرفه‌ای کار می‌کند و اگر پولش را به‌موقع نگیرد، همان کارهایی را می‌کند که در هفته‌های اخیر دیده‌ایم. او را می‌توان به خاطر درخواست اخیرش (طلبیدن تمامی دستمزدش در اواسط فصل) نکوهش کرد ولی مسئولان و مدیران باشگاه را بیشتر می شود ملامت کرد زیرا که انها که میدانستند پول باوجود تحریم ها شاید دیر و یا زود شود . چرا این را قبول کردند و بار دیگر پای قرارداد را امضا کردند .

رفتار غیر حرفی این مدیران در برخود با سر مربی های خارجی طوری بوده که حتی اگر حق با ما باشد به طوری غیر حرفه ای عمل می کنند که نمی توانند آن را اثبات کنند .

و این بدعهدی‌ها اعتباری برای فوتبال ایران در خارج از مرزها باقی نگذاشته و کشور ما رکورددار پرونده‌های انضباطی مفتوح در فیفا است و هر سال فقط مدیران ناکار بلد هستند  که رکورد این پرونده‌ها را زیاد و زیاد  می کنند. متاسفانه مدیریت فوتبال ما دست یه دست مدیر ناکار بلد قرار گرفته که چیزی  جز سیاهی ندارد  و اگر همین طور پیش رود باید شاهد بدتر از این بود.

رفتار استراچومانی و ده ها مربی دیگر چیزی است که خود این مدیران با عدم رفتار حرفه ایشان به وجود به وجود اوردن .

استرا  در عهدشکنی حتی فتحی و شرکایش را روسفید کرده اما با رفتارهای غیر‌حرفه‌ای خود را نتیجه بد عهدی  مدیران می داند و بس . همین وضع گابریل کالدرون را هم در پرسپولیس احاطه کرده و مدیران این باشگاه نیز ده‌ها وعده بی‌سرانجام به او داده‌اند و اگر فردا وی نیز استراماچونی‌وار رفتار کند، آیا کدوم مقصر است

اما در آخر پاسخ وکیل استراماچونی مجددا همانی بود که قبلا منتشر شده. ایشان در آخرین ایمیل و مهلتی که توسط باشگاه استقلال تا ساعت ۱۰ صبح امروز (پنج‌شنبه) تعیین شده بود، تاکید کردند و گفتند تا شروط ۱۱ گانه پذیرفته نشود به ایران نخواهد  آمد . استرا ماچونی که قبل ان می گفت پولم را بگیرم به ایران خواهم برگشت ..

چه چیز شده که الان شروط ۱۱ گانه میزاره ؟ آیا غیر حرفه ای برخورد کردن نیست؟؟

به این ترتیب باتوجه به آنکه در هفت روز آینده باید فهرست اولیه تیم استقلال جهت حضور در لیگ قهرمانان برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود، نقل و انتقالات تیم برخلاف بسیاری از تیم‌های لیگ برتری دچار تاخیر شده، انتهای هفته آینده باید تمرینات تیم آغاز و شرایط اردو و مسابقات تعیین شود و عملا شروط اعلام شده از سوی آندره‌آ استراماچونی از طرف باشگاه استقلال غیرقابل اجرا است، ضمن اعلام مختومه شدن این موضوع، در اسرع وقت  تصمیمات جدید باشگاه استقلال اعلام خواهد شد.

متاسفانه برخی رسانه‌ها با انتشار اخبار کذب و ایجاد امیدهای واهی باعث تشویش بیشتر اذهان هواداران شده‌اند. باشگاه استقلال اعلام می‌نماید تا زمان صدور این اطلاعیه هیچ ایمیلی مبنی بر تهیه بلیت هواپیما از طرف استراماچونی برای باشگاه ارسال نشده و اگر لازم باشد متن آخرین نامه رسمی وکیل ایشان منتشر خواهد شد.

 

حال باید دید که جواب این غیر حرفه ای بودن را چه کسی میدهد ؟ آیا شرایط بهتر میشود یا نه ؟

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.