تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 - 11:40
کد خبر : 112365

سامان قدوس:

مردم ایران دیوانه فوتبال هستند/ می‌خواهیم به دستاورد بزرگ برسیم

مردم ایران دیوانه فوتبال هستند/ می‌خواهیم به دستاورد بزرگ برسیم

وینگر تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه قلعه نویی نگاه بازیکنان را نسبت به فوتبال تغییر داده است، گفت: می خواهیم در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ به دستاورد های بزرگ برسیم.

به گزارش تیتر داغ؛ سامان قدوس در ارتباط با شرایط تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در گفت‌وگو با روزنامه پست گفت: مردم ایران دیوانه وار به فوتبال علاقه دارند و هواداران از ما انتظارات زیادی دارند. قلعه نویی باعث شده تا نگاه ما به فوتبال تغییر کند.

او ادامه داد: انتظارات از ما به عنوان بازیکن تیم ملی بالا است و می‌خواهیم به دستاوردهای بزرگ برسیم. مردم می‌دانند بازیکنان ایرانی تکنیکی، هستند، اکنون متحد تر از جام جهانی هستیم و می‌خواهیم به یک هدف واحد دست یابیم.

او ادامه داد: در گذشته بازیکنان آسیایی و ایرانی جایی در باشگاه های اروپایی نداشتند اما اکنون نگاه همه به این موضوع عوض شده است. زمانی که برای اولین بار برای حضور در تیم ملی ایران وارد اردوی تیم شدم، برای اولین بار با برخی از پسرعموهایم آشنا شدم و پدربزرگ و مادربزرگ خودم را پس از سالها بار دیگر دیدم و آنها از اینکه من برای تیم ملی بازی می کنم بسیار خوشحال هستند.

وینگر تیم ملی ایران در خصوص مسابقات جام ملت های آسیا گفت: ما برای تمام حریفان خود احترام قائل هستیم و هیچ تیمی را دستکم نمی گیریم، هنگ کنگ هم تیم قدرتمندی است و در انتخابی جام جهانی کار را برای ما سخت کرد.

قدوس در پایان تصریح کرد: اگر در جام ملت های آسیا قهرمان شویم به بزرگترین افتخار دوران زندگی خود دست خواهم یافت؛ من دوست دارم زمانی که مردم ایران به فوتبال فکر می کنند من را به عنوان یکی از بازیکنان تیم قهرمان یاد کنند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.