تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 - 7:50
کد خبر : 93987

مردم به بیگانگان اجازه دخالت نمی‌دهند/ دشمن را روسیاه کردیم

مردم به بیگانگان اجازه دخالت نمی‌دهند/ دشمن را روسیاه کردیم

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: مردم در ۲۲ بهمن یک بار دیگر بصیرت خود را به جهانیان نشان می‌دهند و به آنان ثابت می‌کنند اجازه دخالت در امور داخلی کشور را به احدی نمی‌دهند.

به گزارش تیتر داغ؛ محمدرضا رضایی کوچی با تاکید بر ضرورت حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال دشمنان در یک جنگ ترکیبی هجمه زیادی علیه کشورمان کردند و باعث آشوب شدند، مردم باید در این روز یک بار دیگر بصیرت خود را به جهانیان نشان دهند و به آنان ثابت کنند اجازه دخالت در امور داخلی کشور را به بیگانگان و هیچ احدی نمی‌دهند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمنان انقلاب بر این است تا با استفاده از تحریم‌ها و فشار مردم را از نظام و انقلاب دور کنند، گفت: دشمنان امید داشتند که با فشار و تحریم مردم را از نظام و انقلاب دور کنند، اما با ایستادگی ملت روسیاهی برای دشمنان باقی مانده است.

وی تاکید کرد: ملت ایران قطعاً با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌آفرینی می‌کنند و وحدت و اتحاد ملی خود را به جهانیان نشان می‌دهند. مردم با حضور خود در صحنه مشت محکمی بر دهان دشمنان که به دنبال دوقطبی‌سازی کشور بودند، می‌زنند و اتحاد و همبستگی خود را به آنان نشان می‌دهند.

رضایی کوچی ادامه داد: انقلاب ما یک انقلاب مردمی است و همیشه مردم ما جلودار و در صف اول بصیرت هستند. مسئولان هم همیشه وظیفه دارند در رفع مشکلات کشور به ویژه در زمینه اقتصادی کوشا باشند و به صورت عملی اقدامی انجام دهند که اوضاع اقتصادی مردم بهبود یابد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران همیشه پشتیبان نظام هستند که حضور همیشه در صحنه ملت و هوشمندی باعث شده است که دشمنان اجازه تعرض به ایران را نداشته باشند. مردم ما با وجود همه مشکلات در راهپیمایی شرکت می‌کنند و این حضور مردم نشان دهنده این است که مردم ما همیشه پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.