تاریخ انتشار : جمعه 8 فروردین 1399 - 7:13
کد خبر : 8216

مردم به هشدارهای مسئولین درباره کرونا ویروس توجه کنند

مردم به هشدارهای مسئولین درباره کرونا ویروس توجه کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی دولت به شهروندان در زمینه رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا نیازمند جدیت مردم برای اجرای آنهاست.

به گزارش تیتر داغ ؛ تاکنون همکاری بخش اعظم جامعه در این زمینه بسیار خوب بوده و آن دسته از افرادی که تاکنون موضوع را جدی نگرفته‌اند، خود را با سایر مردم در عمل به دستورالعمل‌ها همراه کنند.

وی اضافه کرد: دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی دولت به شهروندان در زمینه رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا نیازمند جدیت مردم برای اجرای آنهاست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه شرایط باید تحت کنترل باشد، تصریح کرد: صرفاً افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر بوده و ورود افراد غیرساکن ممنوع می‌شود اما خروج افراد غیرساکن از استان برای برگشت به محل سکونت خود بلامانع است.

وی با بیان اینکه مدارس و دانشگاه‌ها، پارک‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها، مراکز تفریحی و استخرها که محل تجمع افراد هستند، تا پایان طرح تعطیل خواهند بود، مطرح کرد: همچنین برگزاری هرگونه مراسم که موجب ازدحام جمعیت شود، اعم از رسمی و غیررسمی ممنوع است.

ثمینی ادامه کار فروشگاه های زنجیره ای، داروخانه ها و سوپر مارکت هایی که مایحتاج اولیه مردم را تأمین می‌کنند بلامانع عنوان کرد و افزود: تمامی ادارات دولتی نیز تا ۱۵ فروردین تعطیل هستند اما دستگاه‌های خدمات رسان در این ایام به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: تردد خودروهای حمل بار، کالا و مایحتاج مردم، سوخت، و امدادرسانی مشمول ممنوعیت نبوده ولی ضوابط بهداشتی درهواپیما، قطار و اتوبوس‌های بین شهری باید رعایت شود.

جانشین ستادمدیریت کرونا در لرستان یادآور شد: خودروهای متخلف از این مقررات به مدت یک ماه توقیف و جریمه نقدی پانصد هزار تومان برای آنها منظور خواهد شد و  واحدهای صنفی نیز در صورت تخلف به مدت یک ماه پلمپ می شوند.

منبع ؛ ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.