تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 6:58
کد خبر : 26145

مردم سرمایه گذاران استارت آپ‌ها می‌شوند

مردم سرمایه گذاران استارت آپ‌ها می‌شوند

رئیس هیئت مدیره صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: برای اولین بار در کشور تحت عنوان یک برنامه تلویزیونی، سرمایه گذاری مردمی در حوزه فناورانه انجام می‌شود.

به گزارش تیتر داغ: علی وحدت رئیس هیئت مدیره صندوق نوآوری و شکوفایی، اظهار کرد: طی یک دهه گذشته پیشرفت های زیادی در زمینه استارتاپ و شرکت های فناورانه داشته ایم اما تاکنون سرمایه گذاری های مردمی در این زمینه ها انجام نشده است.

وی افزود: طی چند سال گذشته شرکت های استارتاپی تلاش زیادی برای ورود به بورس و جذب سرمایه های مردمی کرده اند اما تاکنون موفقیت آمیز نبوده است پس در این راستا یک زمینه ای برای سرمایه گذاری این چنینی ایجاد کرده ایم.

رئیس هیئت مدیره صندوق نوآوری و شکوفایی بیان کرد: یک برنامه تلویزیونی تهیه شده است که هدف اصلی آن معرفی شرکت های فناورانه موفق به مردم و جذب سرمایه های مردمی برای رشد و توسعه شرکت است.

وحدت ادامه داد: پخش این برنامه تلویزیونی از دوشنبه شب از شبکه یک سیما آغاز شده است و دوشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت  پخش خواهد شد.

وی تصریح کرد: روال کار به این شکل است که در هر قسمت از برنامه تعدادی از شرکت ها، ایده و محصول تولیدی خود را معرفی می کنند و در صورتی که هر فرد مایل به سرمایه گذاری در آن بود می تواند پس از پخش برنامه وارد سایت برنامه  شود و از این ایده حمایت مالی یا به نوعی در آن سرمایه گذاری کند.

رئیس هیئت مدیره صندوق نوآوری و شکوفایی ابراز کرد: مبلغ سرمایه گذاری های مردمی برای هر فرد  از ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ درصد از ارزش کل شرکت مورد نظر انجام می گیرد.

وحدت مطرح کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای این سرمایه گذاری، اصل پولی که توسط مردم سرمایه گذاری شده است را تضمین می کند یعنی در صورتی که یک طرح با سود مواجه شد، پس از یک بازه زمانی مشخص، اصل پول به همراه سود پرداخت می شود اما اگر طرحی با ضرر مواجه شد، هیچ مبلغی از سرمایه مردمی کسر نمی شود و اصل آن باز می گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.