تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1400 - 7:25
کد خبر : 29074

مسابقه اسکی به نفع کودکان محک برگزار شد

مسابقه اسکی به نفع کودکان محک برگزار شد

ارتفاعات دربندسر تهران در آخرین روزهای زمستان میزبان هفتمین مسابقه سالانه اسکی خیریه بود که این مسابقه به همت اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوییس در دو رده سنی کودکان و بزرگسالان با حضور ۶۷ ورزشکار انجام شد.

به گزارش تیتر داغ؛ برگزار کنندگان مسابقه، کلیه عواید آن را به تامین هزینه داروی کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت موسسه محک اختصاص دادند.

مسابقات در رشته مارپیچ بزرگ انجام شد و برندگان آن در گروه دختران عبارت بودند از پارمیس فانی‌منش، هانا فرشچی و دنیا نظام‌مافی که رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند. در گروه پسران نیز آتیلا اسلامیه،  برنا آواین و علیرضا رحیمی بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

همچنین در گروه بانوان آلما آیینه‌ساز، ساناز الوندی و یاسمن شیرازی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در گروه آقایان، محمدقلی ذوالفقاری، ساسان بیهقی و پدرام اخوان موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

این رخداد همزمان با  کمپین روز جهانی سرطان محک ۱۴۰۰ برگزار شد. این کمپین  همگام با انجمن کنترل جهانی سرطان (UICC) و همراه با دیگر مؤسسات مرتبط به درمان سرطان در تمام جهان برگزار شد و شعار آن «دسترسی عادلانه به مراقبت‌های سرطان» بود.

موسسه خیریه محک امیدوار است انجام چنین مسابقاتی، سازمان‌های دیگر را نیز به انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود در قالب رقابت‌های ورزشی ترغیب کند تا فاصله دسترسی به خدمات درمانی در ایران هر روز کم و کم‌تر شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.