تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1400 - 9:30
کد خبر : 28878

مسابقه مجازیِ “مقتدر مهربان” با محوریت سیره امیر مؤمنان علیه‌السلام برگزار شد

مسابقه مجازیِ “مقتدر مهربان” با محوریت سیره امیر مؤمنان علیه‌السلام برگزار شد

مسابقه مجازیِ “مقتدر مهربان” برای اولین بار در فضای هیئت‌های مذهبی با محوریت سیره اهل‌بیت(ع) شکل گرفت و به صورت «وب اَپ» یا همان “نرم‌افزارهای موبایلی” تحت وب برگزار شد.

به گزارش تیتر داغ؛ در ایام ولادت امیرالمؤمنین علیه‌السلام مسابقه مجازیِ “مقتدر مهربان” با محوریت سیره امیر مؤمنان علیه‌السلام برگزار شد.

مهدی اعتصامی‌نیا مسئول برگزاری این مسابقه در این خصوص گفت: این مسابقه دو امتیاز ویژه دارد؛ از جمله آنکه برای اولین بار در فضای هیئت‌های مذهبی در این سطح مسابقه‌ای با محوریت سیره اهل‌بیت(ع) شکل گرفت. مورد بعد اینکه این مسابقه به صورت «وب اَپ» برگزار شد. این فناوری، همان “نرم‌افزارهای موبایلی” اما تحت وب است؛ لذا این مسابقه، اولین اپلیکیشن مسابقه در فضای مجازی هم شناخته می‌شود.

وی درباره میزان استقبال از این مسابقه گفت: ۱۸ هزار و ۷۵۳ نفر در این مسابقه شرکت کردند. ۶ هزار و ۶۴۴ نفر حد نصاب امتیاز یعنی امتیاز هفت تا ۱۰ را کسب و بنا است بین این برگزیدگان قرعه‌کشی انجام و در نهایت اسامی برندگان سه شنبه ۳ اسفند از طریق شبکه‌های مجازیِ سایت حاجت‌نیوز اعلام شود. هدیه این مسابقه ۱۱۰ تا جایزه ۱۱۰ هزار تومانی است.

اعتصامی افزود: یکی از دستاوردهای این مسابقه استقبال بالای مردم بود. از دستاوردهای دیگر این مسابقه را می‌توان در بسترسازی مناسب برای پاسخ به شبهات و سؤالات روز جوانان دانست. مسابقه‌دهندگان وقتی پاسخ غلط را می‌دادند، ‌ همان موقع پاسخ صحیح با رنگ سبز نشان داده می‌شد و به این ترتیب گره‌ای در ذهن مخاطبان باقی نمی‌ماند. در نهایت اینکه بنا بر این است این مسابقه در سایر ایام‌های آیینی تداوم داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.