تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 خرداد 1402 - 7:40
کد خبر : 98991

سردار مومنی مطرح کرد؛

مسافران شمال از جاده فیروزکوه تردد کنند

مسافران شمال از جاده فیروزکوه تردد کنند

رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: هموطنانی که قصد سفر به سمت شمال را دارند از جاده فیروزکوه سفر کنند و از جاده چالوس و جاده هراز کمتر تردد شود.

به گزارش تیتر داغ؛ سردار حسن مؤمنی افزود: در آزادراه تهران-شمال و جاده چالوس شاهد ترافیک سنگین هستیم و همچنین در جاده هراز ترافیک تقریباً سنگین شده و این ترافیک به سمت شمال شکل گرفته است. لذا خواهشی که از هموطنان داریم این است که سعی کنند اگر می‌خواهند به سمت شمال بروند از جاده فیروزکوه استفاده کنند و از جاده سوادکوه که فعلاً مناسب‌ترین جاده است و از جاده چالوس و جاده هراز کمتر استفاده شود.

وی ادامه داد: متأسفانه هر وقت شاهد تعطیلات هستیم همزمان با آن شاهد افزایش تصادفات و جان باختگان ناشی از تصادفات هم هستیم لذا خواهشی که داریم این است که هموطنان مسائل و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و با احتیاط رانندگی کنند. از عجله و شتاب پرهیز کنند، مخصوصاً در محورهای شمالی باید حداقل ساعاتی را که برای رفتن به شمال در نظر می‌گیرند شاید دو برابر ساعاتی باشد که در روزهای عادی در نظر می‌گیرند. لذا برنامه ریزی شأن مناسب باشد که از عجله و شتاب خودداری کنند.

سردار مؤمنی افزود: بستن کمربند ایمنی خیلی مهم است، ما در خیلی از تصادفاتی که منجر به واژگونی می‌شود و یک درصد قابل توجهی از تصادفات ما را هم به خود اختصاص می‌دهد متأسفانه می‌بینیم که هموطنان مخصوصاً سرنشینان صندلی عقب کمربندشان را نبستند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.