تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1401 - 8:17
کد خبر : 32651

مسعود خلیلی به عنوان رئیس فدراسیون سوارکاری ابقا شد

مسعود خلیلی به عنوان رئیس فدراسیون سوارکاری ابقا شد

مجمع پرحاشیه فدراسیون سوارکاری با انتخاب مجدد مسعود خلیلی برای سومین دوره ریاست در این فدراسیون به پایان رسید.

به گزارش تیتر داغ؛ با وجود اعتراضات و تصمیمی که برای لغو انتخابات فدراسیون سوارکاری گرفته شده بود، انتخابات این فدراسیون امروز در محل کمیته ملی المپیک و بدون حضور نماینده ای از وزارت ورزش برگزارشد.

مسعود خلیلی، محمد کاظمیان و محمد اسد مسجدی سه کاندیدای ریاست فدارسیون سوارکاری بودند که از میان آنها فقط مسعود خلیلی در انتخابات امروز حضور داشت. وی در این مجمع انتخاباتی با کسب ۴۵ رای از  ۴۷ رای ماخوذه به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب شد. دو رای از مجموع آرای ماخوذه به دلیل مخدوش بودن باطل اعلام شد.

مسعود خلیلی در شرایطی صاحب رای موافق اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری شد که طی هشت سال گذشته هم ریاست این مجمع را بر عهده داشت.

مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در شرایطی برگزار شد که محمد کاظمیان و محمد اسد مسجدی در اعتراض به اطلاع رسانی دیرهنگام نسبت به تایید صلاحیت شان و حضور در مجمع و خطاب به محمد پولادگر معاون وزارت ورزش خواستار لغو برگزاری مجمع در زمان مقرر و تعویق آن شده بودند. در همین راستا این وزارتخانه روز گذشته با اعلام لغو برگزاری مجمع از تشکیل آن در تاریخ ۳۱ خردادماه خبر داد.

با این اوصاف امروز مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری برگزار شد اما مشخص نیست با توجه به مخالفت وزارت ورزش، نتیجه مجمع امروز ملاک خواهد بود یا نه! به خصوص که در جریان برگزاری مجمع نصرالله پریچهره سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی مجدد بر لغو مجمع و برگزاری با تاخیر آن تاکید کرد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.