تاریخ انتشار : سه شنبه 31 خرداد 1401 - 7:14
کد خبر : 33178

معرفی اتاق فرارهای برتر کرج به انتخاب مجله اتاق فرار

معرفی اتاق فرارهای برتر کرج به انتخاب مجله اتاق فرار

اگر شما هم ساکن کرج هستید و از طرفداران بازی اتاق فرار هستید این مقاله را با ما همراه باشید با معرفی تعدادی از بهترین اتاق فرارهای کرج. اگر اشنایی کمی با این سرگرمی دارید باید به شما بگویم که اتاق فرار یا اسکیپ روم یک بازی فکری و معمایی می باشد که شما به

اگر شما هم ساکن کرج هستید و از طرفداران بازی اتاق فرار هستید این مقاله را با ما همراه باشید با معرفی تعدادی از بهترین اتاق فرارهای کرج.

اگر اشنایی کمی با این سرگرمی دارید باید به شما بگویم که اتاق فرار یا اسکیپ روم یک بازی فکری و معمایی می باشد که شما به همراه دوستان خود وارد فضای بازی می شوید و پس از حل کردن تعدادی معما و گزراندن مراحل بازی به هدف از پیش تعیین شده تیم خود دست پیدا می کنید. اسکیپ روم در ژانرهای مختلفی ساخته می شود که اسکیپ روم ترسناک، اسکیپ روم کاراگاهی، اسکیپ روم دلهره آور از محبوبترین ژانرهای اسکیپ روم  می باشد. برای شرکت در این بازی شما نیازمند یک گروه ۳ الی ۱۰ نفره می باشید و بازیهای ساخته شده در حال حاضر مناسب افراد بالای ۱۶ سال می باشد . موضوع دیگر قیمت این سرگرمی می باشد که شما برای ورودی هر نفر به بازی باید رقمی مابین ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار تومان را در نظر بگیرید.

در این قسمت سعی کردیم اطلاعات کلی را در خصوص اتاق فرار با شما به اشتراک بگزاریم و در ادامه بهترین اتاق فرارهای کرج را برای تجربه بهتر به شما معرفی می کنیم.

 

اتاق فرار دلاک

اتاق فرار دلاک جدیترین بازی ساخته شده توسط مجموعه انیگما می باشد که در شعبه کرج و در منطقه کمالشهر آن را اجرا کرده است. این اتاق فرار که تا به امروز بزرگترین اتاق فرار کشور لغب گرفته است یکی از بهترین بازی های اتاق فرار کرج می باشد که باید آن را تجربه کنید. این بازی در مدت زمان ۲۱۰ دقیقه و در ژانر ترسناک و تعاملی اجرا می گردد.

اتاق فرار ظلم آباد

یکی دیگر از اتاق فرارهای جدید در منطقه کرج، اتاق فرار ظلم آباد از مجموعه اسکیپ روم دات ای ار می باشد. این بازی که در ژانر ترسناک می باشد را می توانید در منطقه جهانشر و در  مدت زمان ۹۰ دقیقه تجربه کنید. یکی از مزایای این اتاق فرار امکام رقابت بین اعضای تیم می باشد پس اگر با دوستان خود بر سر حل معما کل کل دارید می توانید در این بازی این مشکل را برای همیشه بر طرف کنید.

معرفی اتاق فرارهای برتر کرج به انتخاب مجله اتاق فرار

اتاق فرار رانساکا

مجموعه پازل روم یکی از مجموعه های قدیمی اتاق فرار می باشد که تا به حال بیش از ۱۰ بازی را طراحی و اجرا کرده است. جدیدترین اتاق فرار این مجموعه اتاق فرار رانساکا می باشد که در ژانر فانتزی و در مدت زمان ۱۱۰ دقیقه اجرا می گردد. طبق اعلام این مجموعه این بازی در ژانر جدیدی ساخته شده است و می تواند طرفداران اتاق فرار را به وجه آورد. پس بدون شک اگر بدنبال یک اتاق فرار جذاب با موضوع جدید می گردید اتاق فرار رانساکا را از دست ندهید.

اتاق فرار یوکای

اگر قرار است در کرج اتاق فرار را تجربه کنید نباید مجموعه خوبی مثل دایموند روم را فراموش کنید. اتاق فرار جدید این مجموعه با نام یوکای که در ژانر هیجانی و ترسناک در منطقه شاهین ویلا اجرا شده است، توانسته محبوبیت خوبی در مدت زمان کم از زمان افتتاح آن کسب کند. این مجموعه که سابقه ساخت و اجرای بیش از ۱۵ اتاق فرار را در کارنامه خود دارد در حال حاضر اتاق فرارهای شیفت شب، اتاق فرار بحران، اتاق فرار جیغ، اتاق فرارگاهوک و تعدادی دیگری بازی جذاب را در منطقه کرج در حال اجرا دارد.

اتاق فرار هالای پوزان

یکی دیگر از اتاق فرارهای اجرا شده در کرج ، اتاق فرار هالای پوزان می باشد ا.گر علاقه مند به اتاق فرارترسناک در کرج هستید هالای پوزان می تواند برای شما خاطره انگیز باشد. این بازی در مدت زمان ۶۰ دقیقه و در منطقه گلشهر بلوار پونه اجرا می گردد. اگر علاقه مند به اتاق فرارهای ترسناک هستید می توانید این بازی را از مجموعه خوب و قدیمی انیگما تجربه کنید.

بهترین روش رزرو اتاق فرار

در حال حاضر بهترین و مطمئن ترین راه رزرو اتاق فرار تماس با مجموعه های اتاق فرار و یا وبسایت آنها می باشد. در این روش شما می توانید از مسئولین مجموعه ها مشاوره دریافت کنید و آنها با توجه به شرایط اعضای تیم شما (تجربه بازیکنان، سن، تعداد، شرایط روحی و …) به شما بهترین بازی مجموعه خود را معرفی کنند. در صورتی که ملاک انتخاب شما فقط با دیدن کامنتهای یک بازی و یا پیشنهاد وبسایتهای فروش و بدون آشنایی با آن اتاق فرار اقدام به انتخاب بازی کنید و اطلاعاتی از این بازیها نداشته باشید امکان دارد اون بازی مناسب اعضای گروه شما نباشد و تجربه بدی برای شما و اعضای گروه به همراه داشته باشد. از این رو ما پیشنهاد می کنیم که در صورتی که از بازی که می خواهید رزرو کنید و اطلاع خاصی ندارید قبل از رزرو آن با مسئولین مجموعه ارتباط بر قرار کنید و با انتخاب صحیح بازی خود از این تجربه هیجان انگیز لذت ببرید.

معرفی اتاق فرارهای برتر کرج به انتخاب مجله اتاق فرار

اسکیپ روم را با مجله اتاق فرارتجربه کنید

مجله اتاق فرار یک مجله کامل و بی عیب و نقص از تمام بازی‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌ها و … در حوزه اسکیپ روم است، شما می‌توانید هر آنچه در این زمینه نیاز دارید را به راحتی در اسکیپ مگ بیابید، اگر به فیلم ها یا رمان های ترسناک و هیجانی علاقه دارید یا به دنبال مکان هایی برای انجام بازی اسکیپ روم هستید می‌توانید اطلاعات مربوطه را در اسکیپ مگ بیابید. اگر علاقه دارید که بازی اسکیپ روم را در شهر خود اجرا کنید می‌توانید قوانین مربوط به این کار را در اخبار اسکیپ مگ دنبال کنید. اسکیپ مگ برای کسانی طراحی شده است که علاقمند به هیجان، دلهره و تجربه شرایط چالش برانگیز در زندگی هستند.

در این مقاله به معرفی برترین اتاق فرارهای کرج پرداختیم و نحوه رزرو بازی را به شما معرفی کردیم. در صورتی که تجربه اتاق فرارهای بالا را دارید از طریق کامنت با ما در میان گذارید.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.