تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آذر 1398 - 12:16
کد خبر : 4447

معضل ازدحام جمعیت در حمل و نقل عمومی

معضل ازدحام جمعیت در حمل و نقل عمومی

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه دولت به تعهدات خود عمل نمی‌کند، گفت: کمبود اعتبار و عدم پرداخت بدهی‌های شهرداری توسط دولت مانع بهره‌برداری و افتتاح برخی طرح‌ها شده است.

به گزارش تیتر داغ؛ سیده فاطمه ذوالقدر درباره حمل و نقل عمومی اظهارداشت: دولت باید بر اساس قانون هوای پاک به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام کند چرا که افزایش تقاضا برای استفاده از مترو در روزهای پس از سهمیه‌بندی بنزین مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده است.

وی افزود: برای استفاده بهینه از پتانسیل مترو تهران باید میزان واگن‌های موجود افزایش پیدا کند، امیدوارم دولت به تعهدات خود عمل کند و واگن‌های مورد نیاز در اختیار شرکت بهره برداری مترو تهران قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه رئیس شورای شهر تهران تلاش بسیاری برای توسعه ناوگان حمل‌ و‌ نقل عمومی به ویژه مترو کرده است، افزود: کمبود اعتبار و عدم پرداخت بدهی‌های شهرداری توسط دولت مانع بهره‌برداری و افتتاح برخی از طرح‌ها شده است.

وی با بیان اینکه دولت به تعهدات خود در اجرای کامل مصوبات قانون هوای پاک عمل نکرده است، اظهار کرد: دولت بر اساس قانون برنامه ششم، قانون هوای پاک به نوسازی ناوگان حمل و نقل‌عمومی اقدام کنند.

ذوالقدر ادامه داد: سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین تقاضا برای استفاده از حمل ونقل‌عمومی را افزایش داده است اما نبود زیرساخت مناسب، مشکلات بسیارزیادی را برای مردم ایجاد کرده است، بهتر بود قبل از اجرای سهمیه‌بندی زیرساخت حمل و نقل عمومی را برای این افزایش تقاضا‌ فراهم می‌کردیم.

منبع: فارس

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.