تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 - 10:21
کد خبر : 106304

مقاومت زنده است/ طوفان الاقصی سرآغاز فروپاشی اسرائیل است

مقاومت زنده است/ طوفان الاقصی سرآغاز فروپاشی اسرائیل است

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: عملیات طوفان الاقصی سرآغاز فرو ریختن رژیم اسرائیل است و روزشمار مرگ رژیم صهیونیستی را سرعت بخشیده است.

به گزارش تیتر داغ؛ احمد راستینه با اشاره به عملیات بی‌سابقه جنبش مقاومت حماس علیه رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: طوفان الاقصی، عملیات غافلگیرانه و ضربه شست محکمی از سوی فرزندان جبهه مقاومت در واکنش به ظلم‌های مستمر رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی بود. این عملیات نشان داد مقاومت زنده است و نه تنها به نقطه‌ای مطلوب از قدرت بازدارندگی رسیده است، بلکه می‌تواند تحولات منطقه را تحت الشعاع خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی نشان داد مردم فلسطین و رزمندگان مقاومت و حماس می‌توانند خواسته‌ها و مطالبات خودشان را بر اساس سیاست جدید هجوم غافلگیرانه کسب کنند، گفت: کشته شدن بیش از ۴۰۰ صهیونیست، زخمی شدن بیش از هزار و ۱۰۰ نفر از نیروهای رژیم غاصب صهیونیستی و اسیر شدن تعداد زیادی از آنان نشان داد که این خانه عنکبوت سست‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کردیم.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کودک کشی رژیم منحوس اسرائیل، ملت‌ها را به خشم آورده است، ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی چند پیام روشن دارد که باید مورد توجه قرار گیرد؛ در وهله اول پیام این عملیات به تمام فعالان امنیت بین الملل این است که امنیت یک بسته به هم پیوسته است و امنیت ملت‌ها به یکدیگر گره خورده است. کسی نباید تصور کند که می‌تواند در کشوری ایجاد اغتشاش و ناامنی کند و آن وقت خودشان در امان باشند.

ملل مسلمان باید در مقابل یاغی‌گری و اشغال‌گری بایستند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: پیام دیگر این عملیات به ملت‌های دنیا به ویژه ملت‌های مسلمان این است که همه باید امروز به صورت متحد در مقابل سرکشی، یاغی گری و اشغالگری بایستند و ملت‌های مسلمان باید به صورت یکپارچه در کنار مردم فلسطین باشند.

وی ادامه داد: همچنین پیام دیگر این عملیات به دولت‌های جهان به ویژه برخی از دولت‌های کشورهای اسلامی که به دنبال عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی هستند، آن است که اگر پیام عملیات طوفان الاقصی را دریافت نکنند و باز هم بخواهند روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کنند، حتماً مورد خشم ملت‌های خود و مسلمانان قرار می‌گیرند. پس بهتر است از خشم ملت‌های مسلمان بپرهیزند و به دنبال عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی که رفتنی است، نباشند. عملیات طوفان الاقصی سرآغاز فرو ریختن رژیم اسرائیل است و روزشمار مرگ رژیم صهیونیستی را سرعت بخشیده است.

رزمندگان حماس به پایگاه‌های نظامی رژیم غاصب صهیونیستی حمله کردند

راستینه تأکید کرد: نکته مهم دیگر آن است که رزمندگان حماس به پایگاه‌های نظامی رژیم غاصب صهیونیستی حمله کردند و در تمام رسانه‌ها این موضوع به خوبی مشهود است و دیده می‌شود، اما نظامیان ترسوی رژیم اشغالگر قدس از سپر انسانی برای نجات خودشان استفاده می‌کنند. البته یهودیان به خوبی فهمیده‌اند که رژیم صهیونیستی آنها را سپری انسانی برای حفظ و بقای خود قرار داده‌اند.

وی اظهار داشت: طی سال‌های گذشته رژیم کودک کش اسرائیل تلاش کرده است یک سرزمین امن برای یهودیان سراسر دنیا فراهم کند، اما امروز فضای بین الملل نشان می‌دهد که دیگر یهودیان تمایلی برای حضور در این اشغالگری ندارند و نمی‌خواهند با رژیم صهیونیستی همراهی کنند. در واقع یهودیان تمایلی به ادامه کشتارهای مردم مظلوم فلسطین از سوی رژیم غاصب صهیونیستی ندارند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.