تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 - 5:25
کد خبر : 93853

مقاومت فلسطین کوادکوپتر رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد

مقاومت فلسطین کوادکوپتر رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد

گردان های قدس- گردان نابلس شامگاه دوشنبه اعلام کرد که رزمندگان این گردان شامگاه دوشنبه یک کوادکوپتر متعلق به صهیونیست ها را سرنگون کردند.

به گزارش تیتر داغ؛ گردان‌های قدس-گردان نابلس شامگاه دوشنبه از سرنگونی یک کوادکوپتر رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه گردان‌های قدس-گردان نابلس آمده است: رزمندگان ما موفق شدند به حول و قوه الهی در ساعت ۲۱:۲۵ شامگاه دوشنبه یک کوادکوپتر متعلق به رژیم اشغالگر صهیونیستی را که مشغول عملیات جاسوسی و تصویربرداری بود، سرنگون نمایند.

این بیانیه می‌افزاید که لاشه این کوادکوپتر در اختیار مقاومت فلسطین قرار دارد و بررسی تجهیزات و محتوای آن در حال انجام است.

این در حالی است که گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز به تازگی با صدور بیانیه‌ای از تصرف یک «کوادکوپتر» رژیم صهیونیستی در نوار غزه و دستیابی به اطلاعات مهم آن خبر داده بود.

در بیانیه گردان‌های قسام آمده است: با یاری خداوند گردان قسام موفق شد در جریان تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه یک کوادکوپتر این رژیم را که در یک مأموریت ویژه در داخل نوار غزه بود، به کنترل خود درآورد.

گردان‌های قسام تاکید کرد که مهندسان این گردان‌ها موفق شدند اطلاعات مهم و حساس مربوط به نیروهای دشمن را از این کوادکوپتر استخراج کنند.

همچنین طی یورش نظامیان اشغالگر به جنین نیز یک کوادکوپتر شناسایی ارتش اشغالگر توسط نیروهای مقاومت فلسطینی سرنگون شد.

در پی افشای این خبر از شاخه نظامی جنبش حماس و انتشار تصاویر آن در رسانه‌های مقاومت، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اذعان کرد که یک فروند کوادکوپتر ارتش این رژیم حین انجام مأموریت در نوار غزه سقوط کرد.

منبع: سما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.