تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402 - 12:42
کد خبر : 105604

جمیل مزهر:

مقاومت گزینه‌ای جز تشدید عملیات‌ها در کرانه باختری ندارد

مقاومت گزینه‌ای جز تشدید عملیات‌ها در کرانه باختری ندارد

معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، وحدت میدانی گروه‌های مقاومت را موضوعی مهم در راستای رویارویی با رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش تیتر داغ؛ «جمیل مزهر» معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تاکید کرد: گروه‌های فلسطینی گزینه‌ای جز تشدید عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری ندارند.

وی با اشاره به اهمیت دیدار اخیر سه جانبه میان رهبران جنبش حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیروت، افزود: ما در برابر خطری جدی قرار گرفته‌ایم که مساله فلسطین را به طور کامل در معرض تهدید قرار داده است، در این شرایط قطعاً باید مقاومت علیه اشغالگران را تشدید کنیم.

وی تقویت وحدت میدانی گروه‌های مقاومت فلسطین را امری مهم در راستای حفاظت از قوای مقاومت در رویارویی با رژیم صهیونیستی دانست و گفت: روند سازش هیچ دستاوردی برای ملت فلسطین جز ناامیدی و شکست نداشته است.

معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تاکید کرد: صهیونیست‌ها در اندیشه از بین بردن مقاومت در کرانه باختری با تعرضات و یورش‌های روزانه خود هستند اما واقعیت این است که همه تلاش‌های آنها در کرانه باختری بی نتیجه مانده و ما شاهد هستیم که صدها جوان فلسطینی همواره به صفوف مقاومت اضافه می‌شوند.

مزهر در پایان بر لزوم توقف همکاری امنیتی میان سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

منبعک المیادین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.