تاریخ انتشار : دوشنبه 3 بهمن 1401 - 5:26
کد خبر : 93275

ملایری‌ها در سالن اصلی و عراقی‌ها در مولوی/ ۱۳ نمایش در روز سوم

ملایری‌ها در سالن اصلی و عراقی‌ها در مولوی/ ۱۳ نمایش در روز سوم

روز دوشنبه ۳ بهمن چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر میزبان ۱۳ اجرای نمایش در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای و تئاتر خیابانی است.

به گزارش تیتر داغ؛ چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سومین روز برگزاری خود میزبان ۶ اثر نمایشی در بخش صحنه‌ای و ۷ اثر نمایشی در بخش خیابانی است.

در این مجموعه تئاتر شهر تنها میزبان ۲ اجرای نمایشی است. سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر میزبان نمایش «مانداک» به نویسندگی و کارگردانی محمد قاسمی از شهر ملایر می‌شود که با مدت زمان ۶۵ دقیقه در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰ روی صحنه می‌رود.

سالن چهارسوی مجموعه نیز ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ میزبان نمایش «آگنی‌تاژ» به نویسندگی رسول حق‌جو و کارگردانی حسین کارگر از ماهشهر است که با مدت زمان ۷۰ دقیقه اجرا می‌شود.

سومین روز جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر در تماشاخانه سنگلج و در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰، نمایش «سیمرغ» به نویسندگی محمود مهدوی و کارگردانی اکبر صادقی از اردبیل با مدت زمان ۶۵ دقیقه روی صحنه می‌رود.

مرکز تئاتر مولوی نیز در سومین روز جشنواره میزبان یک اثر از بخش بین‌الملل جشنواره است. در این مجموعه نمایش «امل» به نویسندگی و کارگردانی جواد اسدی از عراق در ۲ نوبت ۱۶ و ۱۹ و با مدت زمان ۶۰ دقیقه اجرا می‌شود.

سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر نیز در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰ پذیرای نمایش «مأمور خیابان نود و دو» به نویسندگی داود فتحعلی‌بیگی و کارگردانی میثم زندی از نوشهر با مدت زمان ۹۰ دقیقه است.

نمایش «آخرین راه» به نویسندگی و کارگردانی محسن متین‌وفا از تهران هم با مدت زمان ۷۰ دقیقه و در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰ در سومین روز جشنواره تئاتر فجر در تالار حافظ به صحنه می‌رود.

در بخش تئاتر خیابانی چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر، در روز سوم جشنواره و در پهنه رودکی به ترتیب نمایش‌های «مترس‌ها» نوشته سامان شکیبا و کارگردانی مشترک علیرضا شمسی و سامان شکیبا از فلاورجان با مدت زمان ۳۰ دقیقه ساعت ۱۴:۳۰، «یک فنجان قهوه برای عشق» به نویسندگی و کارگردانی جهانگیر چالاکی با مدت زمان ۲۵ دقیقه از بناب ساعت ۱۵، «کوسه‌برنشین» به نویسندگی رضا فقیهی و کارگردانی مرجان خورسند با مدت زمان ۲۰ دقیقه از تهران ساعت ۱۵:۳۰، «تکم» به نویسندگی علی بایبوردی و کارگردانی معین جعفری از اهر با مدت زمان ۲۰ دقیقه ساعت ۱۶، «لیلی و مجنون» بهنام کاوه از آبادان با مدت زمان ۲۰ دقیقه ساعت ۱۶:۳۰ و «چرخیدن» به نویسندگی و کارگردانی آرش رضایی از ازنا با مدت زمان ۲۵ دقیقه ساعت ۱۷، اجرا می‌شوند.

در سومین روز جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر نمایش «شوشی و انگشتر» نوشته احمد جولایی و کارگردانی حسن سبحانی مینابی از میناب با مدت زمان ۲۰ دقیقه، ساعت ۱۱ در ایوان انتظار متروی میدان ولی‌عصر (عج) اجرا می‌شود.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری کوروش زارعی از ۲۵ دی تا ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.