تاریخ انتشار : یکشنبه 8 فروردین 1400 - 12:34
کد خبر : 18915

ممنوعیت ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به قم/ از برگزاری جشن حضوری در نیمه شعبان پرهیز کنید

ممنوعیت ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به قم/ از برگزاری جشن حضوری در نیمه شعبان پرهیز کنید

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی طی امروز و فردا به استان قم ممنوع است.

به گزارش تیتر داغ؛  سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تبریک میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و جشن فرخنده نیمه شعبان اظهار کرد: از عموم هموطنان درخواست داریم که با توجه به خطر جدی تجمعات انسانی در انتقال ویروس کووید ۱۹، از هرگونه برگزاری جشن و تجمع به صورت حضوری در این روز عزیز به طور جدی خودداری کنند.

لاری بیان کرد: همچنین بر اساس تصمیمات جلسه ۶۲ ستاد ملی مقابله با کرونا، ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی طی امروز و فردا به استان قم ممنوع است و از عاشقان آن حضرت می‌خواهیم از عزیمت به قم و مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان امسال پرهیز کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به افزایش تعداد شهرهای نارنجی و قرمز بیان کرد: این روند تغییر رنگ‌های شهرها زنگ خطری جدی برای ورود کشور به پیک چهارم بیماری کووید ۱۹ محسوب می شود.

لاری درباره سفر در روزهای کرونایی هشدارد داد و گفت: از کسانی که به سفر رفته‌اند خواست تا هرچه زودتر به شهرهای خود بازگردند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از سایر هموطنانی که به سفر نرفته‌اند درخواست می‌کنم از سفر رفتن و حضور در محل‌های پر تجمع پرهیز کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.