تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1402 - 11:16
کد خبر : 103050

سردار کمالی خبر داد:

مهارت‌آموزی ۴۸ هزار سرباز وظیفه در سال ۱۴۰۲

مهارت‌آموزی ۴۸ هزار سرباز وظیفه در سال ۱۴۰۲

مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه از امضای تفاهم نامه‌ای بین قرارگاه مهارت آموزی و مؤسسه آموزش و ترویج کارورزی برای آموزش ۴۸ هزار سرباز علاقه‌مند خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ سردار موسی کمالی مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح درباره جزئیات تفاهم‌نامه قرارگاه مهارت‌آموزی و مؤسسه آموزش و ترویج کشاورزی اظهار کرد: قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با جدیت پیگیر موضوع مهارت آموزی سربازان به ویژه در حوزه‌های تخصصی است و در همین راستا تفاهم‌نامه‌ای نیز در ۲۱ مردادماه مابین قرارگاه مهارت آموزی و مؤسسه آموزش و ترویج کشاورزی با حضور سردار زاده‌کمند فرمانده قرارگاه برای آموزش ۴۸ هزار نفر از سربازان علاقه‌مند به حوزه کشاورزی برای سال جاری امضا شد.

مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: هدف از مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در حوزه کشاورزی آموزش و توانمندسازی جوانان برای حضور مؤثر در جامعه و اشتغال افراد علاقه‌مند و با انگیزه و دارای زمینه‌های مرتبط با حوزه کشاورزی جهت افزایش بهره وری و توسعه امنیت غذایی کشور با انتخاب سربازان روستایی و یا دارای تحصیلات کشاورزی است.

وی گفت: آموزش کارکنان وظیفه در حوزه‌های مختلف صدها رشته فنی وحرفه‌ای، ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرهنگی و هنری، ورزشی، گردشگری و کشاورزی صورت می‌گیرد.

سردار کمالی با بیان اینکه آموزش محصولات گلخانه‌ای، باغبانی، دام طیور، آب و خاک، حفظ نباتات، شیلات، مکانیزاسیون و صنایع تبدیلی مدنظر است افزود: این آموزش‌ها با همکاری و با استفاده از ظرفیت و امکانات نیروهای مسلح، از سوی مؤسسه آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی در کلیه استان‌های کشور برگزار و گواهینامه صادر می‌شود.

مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح ادامه داد: قرارگاه مهارت‌آموزی از کلیه وزارتخانه‌ها و سازمان‌هایی که برنامه‌ای برای توان‌مندسازی و آموزش جوانان دارند دعوت به همکاری می‌کند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.