تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 10:48
کد خبر : 109345

هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال؛

مهرام – کاله؛ جدال مدعیان قدیمی و همیشگی

مهرام – کاله؛ جدال مدعیان قدیمی و همیشگی

رقابت بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه وارد هفته هفتم می شود؛ هفته‌ای که در آن دو تیم مهرام و کاله مهترین رقابت مدعیان را رو در روی هم برگزار می کنند.

به گزارش تیتر داغ؛ مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه با برگزاری ۵ دیدار از هفته هفتم پیگیری می‌شود. دو تیم مهرام و کاله مهترین دیدار این هفته از مسابقات را رو در روی هم برگزار می‌کنند. دو تیمی که مثل همیشه از مدعیان لیگ برتر هستند اگرچه فعلاً جایگاه خیلی خوب و محکمی در میان مدعیان ندارند.

کاله یکی از دو فینالیست فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر است که با کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود در آن فصل پایان داد. این تیم امسال با حضور نفراتی مانند میثم میرزایی، متین آقاجان پور و برادران یازرلو ورود مدعی گونه به لیگ برتر داشت اما با متحمل شدن سه شکست از ۶ دیدار گذشته فعلاً جایگاهی بهتر از پنجمی در اختیار ندارد.

علی آرزومندی با این شرایط شاگردان خود را آماده رویایی با مهرام می‌کند که روزگاری مربی این تیم بود و قهرمانی‌هایی را با آن جشن گرفت. البته مهرام هم این روزها با مهرامِ قهرمان فاصله دارد. این تیم از پنج بازی گذشته بیشتر از سه برد نگرفته و به همین دلیل دور از دیگر مدعیان و در رده هفتم ایستاده است.

مهرام و کاله به عنوان دو تیم مدعی در حالی در جدالی حساس و مهم رو در روی هم قرار می‌گیرند که دیگر مدعیان لیگ برتر دیدارهایی تقریباً راحت در پیش دارند و حداقل بر روی کاغذ خیلی نزدیک به برد هستند مانند طبیعت که برای حفظ صدرنشینی خود باید با تیم ته جدولی و بدون برد فولاد هرمزگان دیدار کند. نفت که برای برتری امتیازی نسبت به شهرداری گرگان و ذوب آهن باید با تیم ته جدولی مس کرمان رقابت داشته باشد و یا شهرداری گرگان که باید دیگر تیم ته جدولی یعنی رعد پدافند را از پیش رو بردارد تا همچنان در رده دوم بماند و مترصد کوچک‌ترین تزلزل طبیعتِ صدرنشین.

البته دیدار این هفته شهرداری گرگان به دلیل حضور در سوپر لیگ غرب آسیا با سه روز تأخیر نسبت به دیگر تیم‌ها، یکشنبه آینده برگزار می‌شود. گرگانی‌ها امروز چهارشنبه با الاهلی دیدار خواهند داشت.

برنامه دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال به این شرح است:

پنجشنبه ۹ آذر

* آورتا ساری – ذوب آهن اصفهان
* مهرام تهران – کاله مازندران
* فولاد هرمزگان – طبیعت
* نفت آبادان – مس کرمان
* مس رفسنجان – لیموندیس شیراز

یکشنبه ۱۲ آذر

* رعد پدافند هوایی – شهرداری گرگان

جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال پیش از برگزاری دیدارهای این هفته به این شرح است:

مهرام - کاله؛ جدال مدعیان قدیمی و همیشگی

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.