تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1402 - 10:21
کد خبر : 110585

همه در کسب سهمیه سهیم بودند؛

مهران برخورداری:تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را در المپیک داشته باشم

مهران برخورداری:تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را در المپیک داشته باشم

ملی پوش تکواندو کشورمان گفت: سهمیه ای که کسب کردم تنها با تلاش من نبود و همه اعضای تیم در آن سهیم بودند و تلاشم را می کنم تا بهترین عملکرد را در پاریس داشته باشم.

به گزارش تیتر داغ؛ مسابقات تکواندوی گرنداسلم چین که حکم کسب سهیمه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را داشت روز یکشنبه ۲۶ آذر برگزار شد و در وزن ۸۰- کیلوگرم مهران برخورداری دست به کار بزرگی زد و در فینال این وزن با غلبه بر جسوربک جایسانُف از ازبکستان با نتیجه دو بر یک ضمن کسب مدال طلا، سهمیه المپیک را کسب کرد و نماینده تکواندو ایران در پاریس شد.

مهران برخورداری اظهار داشت: مهم‌ترین رقیب من برای کسب سهمیه المپیک در این مسابقات حریف ازبکستانی بود که در فینال با او رو به رو شدم و خدا را شکر می‌کنم که توانستم این حریف را شکست دهم.

او ادامه داد: مسابقه سختی در فینال داشتم و جایسانُف را با نتیجه دو بر یک شکست دادم و توانستم اولین سهمیه تکواندو ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کنم. مسابقات قاره‌ای را در پیش داریم و امیدوارم در آن مسابقات هم بتوانیم دیگر سهمیه المپیک را به دست آوریم.

برخورداری خاطر نشان کرد: از اعضای کادر فنی و تمام مسؤولان فدراسیون تکواندو بابت زحماتی که برای من کشیده اند، تشکر می‌کنم و این مدال فقط تعلق به من ندارد و برای همه این عزیزان است. سهمیه‌ای که کسب کردم فقط با تلاش من نبود و همه اعضای تیم ملی تلاش کردند تا من بتوانم این عنوان مهم را به دست آورم؛ تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکردم را در پاریس داشته باشم و باعث سربلندی ایران و خانواده بزرگ تکواندو شوم.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.