تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 خرداد 1401 - 11:19
کد خبر : 32558

موبایل قاپی با اسلحه قلابی/دستگیری فروشنده مکمل‌های ورزشی غیرمجاز

موبایل قاپی با اسلحه قلابی/دستگیری فروشنده مکمل‌های ورزشی غیرمجاز

طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند، در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

به گزارش تیتر داغ؛ کلان‌شهر تهران بستر حوادث و جرایم مختلفی است هر روز تماس‌های زیادی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران گرفته می‌شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می‌شود.

در این بسته خبری به گوشه‌ای از مأموریت‌ها، حوادث و جرایم می‌پردازیم.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارق محتویات خودرو حین سرقت در محله شهر زیبا خبر داد و گفت: متهمان به ۶ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: عملیات کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا حین گشت زنی در محله شهر زیبا برای پیشگیری سرقت به دو نفر در حال پرسه زنی در اطراف خودروهای پارک مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه مأموران متهمان را زیر نظر می‌گیرند افزود: در همین حین مشاهده کردند یکی از متهمان با ابزاری که در دست داشت یکی از خودروها را بازکرده و داخل خودرو شد که سریعاً وارد عمل شده و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر دو متهم حین ارتکاب جرم دستگیر شدند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان آلات و ادوات سرقت کشف متهمان ۳۵ و ۴۲ ساله در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی و ۶ مورد سرقت مشابه در محله شهر زیبا اعتراف کردند که مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

دستگیری عامل فروش مکمل‌های ورزشی غیرمجاز

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مدیر صفحه اینستاگرامی که مکمل‌های ورزشی غیرمجاز می‌فروخت خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: درپی رصد و پویش فضای مجازی توسط گروه تخصصی پلیس در زمینه مبارزه با فروش دارو و تجهیزات پزشکی غیرمجاز، کارآگاهان سایبری به صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام برخورد کردند که در خصوص تبلیغ و فروش داروهای غیر مجاز فعالیت می‌کرد و بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان ری قرار گرفت.
وی افزود: در پی بررسی‌های اولیه و اقدامات پلیسی، ادمین صفحه مورد نظر در شهرری شناسایی و هماهنگی‌های لازم جهت شناسایی متهم و دستگیری وی انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پس از شناسایی متهم و محل نگهداری داروهای غیرمجاز با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و تعدادی مکمل‌های ورزشی غیرمجاز نیز کشف شد و پس از تکمیل پرونده در اختیار مقامات قضائی قرار گرفت.

موبایل قاپی با اسلحه قلابی

سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپی حین سرقت و زورگیری در محله شهر زیبا خبر داد و گفت: متهم با یک یک قبضه سلاح زورگیری می‌کرد.

سرهنگ ضرغام آذین گفت: عملیات کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا حین گشت زنی و پیشگیری از سرقت در محله شهر زیبا به دو دستگاه موتورسیکلت دو ترک با پلاک‌های مخدوش در حال زاغ زنی و پرسه زنی مشاهده و مشکوک می‌شوند و متهمان را زیر نظر می‌گیرند.

وی با بیان اینکه مأموران مشاهده می‌کنند متهمان در یکی از کوچه‌های خلوت اقدامی به دوره کردن یکی از شهروندان و اقدام به زورگیری از وی هستند افزود: سریعاً وارد عمل شده و به سمت متهمان مراجعه که دو موتورسیکلت به سه متهم متواری و یکی از متهمان که از موتورسیکلت پیاده و در حال زورگیری بود دستگیر شد و در بررسی اولیه از متهم یک قبضه سلاح کمری قلابی کشف شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم ۲۸ ساله در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه انتسابی و سرقت و زورگیری از شهروندان در محله شهر زیبا و شمال تهران با همدستی متهمان متواری شده و ۵ مورد سرقت مشابه معترف شد که تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ آذین با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و دستگیری دیگر همدستان وی ادامه دارد.

موبایل قاپی با موتورسیکلت سرقتی در شمال تهران

سر کلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای شمال تهران حین سرقت در محله نیاوران با موتورسیکلت سرقتی خبر داد و گفت: تا کنون ۵ مال باخته متهم را شناسایی کرده‌اند.

سرهنگ محمدباقر قدم زاده گفت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه به روش موبایل قاپی توسط موتورسیکلت سواران در محله نیاوران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان را تیم از مأموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران بر عهده گرفتند و گشت زنی‌های هدفمند را افزایش دادند.

وی با بیان اینکه مأموران حین گشت زنی در محله نیاوران موتورسیکلت دو ترک را با پلاک مخدوش در حال زاغ زنی شهروندان مشاهده کردند افزود: متهمان را زیر نظر گرفته که مشاهده کردند با سرعت از کنار یکی از شهروندان حرکت کرده و تلفن همراه وی را سرقت کردند که سریعاً وارد عمل شده و در یک تعقیب و گریز و در یک عملیات ضربتی موتورسیکلت متوقف و یکی از سارقان دستگیر شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه در استعلام به عمل آمده مشخص شد موتورسیکلت متهمان سابقه سرقت دارد تصریح کرد: متهم ۳۲ ساله در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی و سرقت تلفن همراه به روش موبایل قاپی در شمال تهران با همدستی متهم متواری شده معترف و تا کنون با مراجعه ۵ مال باخته به کلانتری متهم را شناسایی کرده‌اند.

سرهنگ قدم زاده با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و دستگیری دیگر همدست وی ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.