تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 فروردین 1402 - 8:24
کد خبر : 96548

موثزترین روش های درمان موخوره توسط شرکت آسارا منتشر شد

موثزترین روش های درمان موخوره توسط شرکت آسارا منتشر شد

موخوره می‌تواند به عوامل داخلی و خارجی زیادی بستگی داشته باشد، اما برخی از عوامل داخلی بدن می‌توانند نقش بیشتری در ایجاد این مشکل داشته باشند. به عنوان مثال: مشکلات کبد: یکی از مواردی که شاید کسی به شما نگوید این است که مشکلات کبد، غلظت خون و حرارت کبد به شدت در ابتلا به

موخوره می‌تواند به عوامل داخلی و خارجی زیادی بستگی داشته باشد، اما برخی از عوامل داخلی بدن می‌توانند نقش بیشتری در ایجاد این مشکل داشته باشند. به عنوان مثال:

مشکلات کبد:

یکی از مواردی که شاید کسی به شما نگوید این است که مشکلات کبد، غلظت خون و حرارت کبد به شدت در ابتلا به موخوره موثر هستند. سعی کنید تحت نظر پزشک و از روش های درمان طبیعی برای رفع این موارد استفاده کنید. چون نتیجه بهتری از سایر روش ها میگیرید.

یبوست:

مشکلات گوارشی باعث می شوند که ویتامین و مواد مورد نیاز ساختمان مو به آنها نرسند بنابراین ساختمان مو دچار فقر مواد غذایی شده و به مرور درگیر مشکلاتی مانند ریزش مو و موخوره میشوند.

خشک شدن مو:

موهای خشک و آسیب دیده به دلیل عدم تأمین مرطوبت کافی و مصرف نادرست محصولات مراقبت از مو می‌توانند به سهولت شکسته و دوشاخه شوند.

شرکت آسارا پس از سالها تحقیق برای اولین بار عوامل و نتایج درمان بیش از ۱۱۰ نفر که به موخوره مبتلا بودند را بررسی و منتشر کرده است. برای مطالعه نتایج این تحقیقات کافی است در گوگل سرچ کنید: درمان موخوره ۱۱۰ نفر و نتیجه این تحقیقات را در وب سایت آسارا مطالعه کنید.

موهای فر:

موهای فر یا موهایی که به شکل موجی یا آجدار در می‌آیند، به دلیل ساختار خود به سهولت دوشاخه می‌شوند.

استفاده از محصولات حرارتی:

مانند سشوار و اتو مو و همچنین تافت و چسب مو

رنگ و مش کردن زیاد:

بین هر رنگ و مش کردن باید حداقل دو ماه فاصله باشد. مخصوص اگر میخواهید دکلره انجام دهید باید بیش از دو ماه از آخرین رنگ و مش شما گذشته باشد و یا ساختمان موها حتما توانایی و قدرت تحمل دکلره و رنگ و مش را داشته باشند.

وراثت:

ژنتیک نقش مهمی در سلامت و ظاهر موها دارد. اگر والدین شما موهای دوشاخه داشته باشند، شما هم ممکن است مبتلا به این مشکل شوید.

برای رفع موخوره، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

مشکلات داخلی مانند حرارت کبد و موارد گوارشی را تحت نظر یک پزشک طب سنتی بررسی و درمان کنید.

شامپو و محصولات مراقبت از مو:

استفاده از شامپو بدون سولفات آسارا و محصولات بازسازی کننده مو مانند سرم رفع موخوره آسارا، به درمان موخوره کمک بسیار زیادی می کنند.

همچنین برخی محصولات حاوی عصاره آلوئه ورا، روغن نارگیل و ویتامین E هستند که به رفع دوشاخه شدن مو کمک می‌کنند.

ماسک موهای طبیعی استفاده کنید: ماسک موی خانگی درمان موخوره جزو بهترین گزینه هایی هستند که نتیجه فوق العاده ای در ترمیم ساختمان مو، کنترل ریزش و درمان موخوره دارند. حتما استفاده کنید.

موثزترین روش های درمان موخوره توسط شرکت آسارا منتشر شد

استفاده از روغن‌های طبیعی: در روش های درمان خانگی و موثر موخوره استفاده از روغن‌های طبیعی مانند روغن نارگیل، روغن آرگان و روغن جوجوبا به عنوان یک ماسک طبیعی مو می‌تواند به کاهش دوشاخه شدن مو کمک کند. بهترین روش برای استفاده از این روغن‌ها این است که ۲۰ دقیقه قبل از شامپو کردن، از این روغن ها به ساقه و کف سر خود بزنید و سپس در حمام آنها را بشویید.

و در انتها چنانچه موخوره ندارید اما با ریزش مو دست و پنجه نرم میکنید، در کنار رفع عوامل داخلی ریزش مو، توصیه میکنیم از شامپوهای ضد ریزش آسارا استفاده کنید.

موثزترین روش های درمان موخوره توسط شرکت آسارا منتشر شد

این شامپوها در سه لاین موهای چرب، خشک و معمولی تولید می شوند و از عصاره با کیفیت گیاهانی چون سدر، حنا، کتیرا، بابونه و رزماری در آنها استفاده شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.