تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 10:50
کد خبر : 114733

ویترین غرفه شهرداری تهران در نمایشگاه رسانه‌های ایران یک موزه کوچکی است که به نمایش بخشی از تاریخ فعالیت بلدیه می‌پردازد.

موزه‌ای برای نمایش تاریخ بلدیه

موزه‌ای برای نمایش تاریخ بلدیه

ویترین غرفه شهرداری تهران در نمایشگاه رسانه‌های ایران یک موزه کوچکی است که به نمایش بخشی از تاریخ فعالیت بلدیه می‌پردازد.

به گزارش تیتر داغ؛ نمایشگاه رسانه‌های ایران در محل مصلی تهران برپا شده و تا امروز بازدیدکنندگان فرصت دارند از آن دیدن کنند. در این نمایشگاه رسانه‌های مختلف غرفه دارند. ارگان‌های دولتی و نیمه دولتی که رسانه‌ای در اختیار دارند یا در حوزه اطلاع رسانی فعالیت می‌کنند نیز تلاش کرده‌اند در این برنامه به معرفی فعالیت‌های خود بپردازند.

در این میان روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تهران نیز در نمایشگاه شرکت کرده است. بخشی از این غرفه شامل ویترین شیشه‌ای است که در آن آثاری به نمایش گذاشته و یادآور یک ویترین موزه‌ای است.

در این محفظه لباس یکی از آتش نشانان در حادثه پلاسکو که سال ۹۵ در گذشته به نمایش درآمده است.

موزه‌ای برای نمایش تاریخ بلدیه

همچنین صفحاتی از نشریه بلدیه به عنوان نخستین جریده مدیریت شهری نیز در این بخش قابل بازدید است. این نشریه به ارائه گزارش‌های آماری دقیق نهادها، صورت جلسات شهرداری و ابلاغ اعلانیه ها می‌پردازد. این نشریه در سال ۱۳۰۰ منتشر شده است. نمونه اعلانیه دیگر نمایش داده شده درباره نرخ مایحتاج عمومی و خدمات شهری در سال ۱۳۲۸ است.

اما شهرداری تهران تعدادی از دوربین‌های فیلمبرداری و عکاسی روابط عمومی خود را که از سال ۵۲ تا ۵۹ استفاده می شده نیز به نمایش گذاشته است.

نشان سندیکای رفتگران و کارگران شهدای سال ۵۶ و پلاک فلزی نشان رفتگر در سال ۱۳۳۱ بخش دیگر آثار موزه‌ای و قابل توجه غرفه شهرداری در نمایشگاه رسانه‌های ایران است.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.