تاریخ انتشار : جمعه 17 تیر 1401 - 5:04
کد خبر : 34031

میادین میوه و تره بار روز عید سعید قربان باز هستند

میادین میوه و تره بار روز عید سعید قربان باز هستند

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: در روز عید سعید قربان نیز مراجعه‌کنندگان می‌توانند با آرامش خیال و اطمینان خاطر، محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

به گزارش تیتر داغ؛ ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به نقش و اهمیت میادین میوه و تره بار در تأمین ارزاق و مایحتاج شهروندان، گفت: به منظور خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان و حفظ ثبات و تعادل در قیمت انواع محصولات غذایی، میادین میوه و تره بار روز شنبه ۱۸ تیر مصادف با روز عرفه طبق روال معمول باز هستند.

فصاحت با تاکید بر اینکه ارائه خدمات به شهروندان در روز یک‌شنبه ۱۹ تیر نیز ادامه خواهد داشت، افزود: در روز عید سعید قربان نیز مراجعه‌کنندگان می‌توانند با آرامش خیال و اطمینان خاطر، محصولات مورد نیاز خود را در میادین میوه و تره بار از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۳ تهیه و خریداری کنند.

وی با اشاره به همکاری خوب شهرداری‌های مناطق ۲۲ گانه شهر تهران و به منظور خدمات‌رسانی هر چه بیشتر و بهتر به شهروندان برای ادای نذورات خود در روزهای عرفه و عید سعید قربان، گفت: به منظور پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین دام و انسان و در راستای پاسخگویی به خواست‌ها و مطالب شهروندان، تعداد جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام به ۱۷ جایگاه افزایش یافت.

فصاحت با تأکید بر اینکه تدابیر و تمهیدات لازم برای اجرای هر چه باشکوه‌تر مراسم عید سعید قربان به کار گرفته شده است، افزود: به شهروندان توصیه می‌کنیم برای حفظ سلامتی خود و پاکیزگی محیط زیست پایتخت، دام مورد نیاز خود را از مکان‌های بهداشتی و مطمئن خریداری کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه به منظور تأمین دام سالم و مورد نیاز شهروندان برای انجام نذورات در روزهای عرفه و عید سعید قربان و در راستای حمایت از تولیدکنندگان و دامداران کشور، بسترسازی مناسبی صورت گرفته است، اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد و ظرفیت جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام در سطح پایتخت، شهروندان می‌توانند دام مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و وزن دقیق خریداری کرده و زیر نظر دامپزشکان حاضر در این مراکز و توسط ذابحین شرعی، ذبح کنند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.