تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 6:40
کد خبر : 99852

میکروبلیدینگ ابرو – تکنیک نوینی در زمینه آرایش دائمی ابرو

میکروبلیدینگ ابرو – تکنیک نوینی در زمینه آرایش دائمی ابرو

در دنیای آرایش و زیبایی، میکروبلیدینگ ابرو به عنوان یکی از روش‌های نوآورانه و مؤثر برای بهبود ظاهر طبیعی چهره شما شناخته می‌شود. میکروبلیدینگ ابرو با ایجاد شکل و رنگ دائمی بر روی ابروها، به شما ظاهری طبیعی و جذاب می‌بخشد. بدون شک میکروبلیدینگ ابرو نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت می‌گذارد. افرادی که مشکلاتی

در دنیای آرایش و زیبایی، میکروبلیدینگ ابرو به عنوان یکی از روش‌های نوآورانه و مؤثر برای بهبود ظاهر طبیعی چهره شما شناخته می‌شود. میکروبلیدینگ ابرو با ایجاد شکل و رنگ دائمی بر روی ابروها، به شما ظاهری طبیعی و جذاب می‌بخشد.

بدون شک میکروبلیدینگ ابرو نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت می‌گذارد. افرادی که مشکلاتی مانند ابروهای ناهموار، کم رنگ، فاقد شکل و یا به هر دلیلی بدون ابرو هستند می‌توانند از این روش در سالن های زیبایی تهران استفاده کنند. در این مقاله از بیاتو عروسی به طور کامل به بررسی روش میکروبلیدینگ ابرو و تفاوت‌های آن با روش فیبروز و میکروپیگمنیشن می‌پردازیم پس ادامه این مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید.

میکروبلیدینگ چیست ؟

شاید برای شما سال شده باشد که اصلاً میکروبلیدینگ چیست و چه کاربردی دارد؟ در جواب این سال، میکروبلیدینگ ابرو ، لب و مژه در کل یک روش نیمه دائمی هستند که به زیبایی طبیعی صورت شما کمک می‌کنند.

در میکروبلیدینگ ابرو ، لب یا مژه، رنگدانه‌ها توسط یک قلم دستی به لایه بیرونی پوست تزریق می‌شوند. این روش یک تاتو نیمه دائمی است که پس از چند ماه، کم کم آثار آن از بین می‌رود و شما باید دوباره آن را تمدید کنید. اگر ابروهای قرینه، لب‌های رنگی و مژه‌های مشکی می‌خواهید، می‌توانید با میکروبلیدینگ به خواسته خود برسید.

میکروبلیدینگ ابرو چیست ؟

در روش میکروبلیدینگ ابرو در سالن زیبایی تهران ، رنگدانه‌های همرنگ با ابروهای شما با استفاده از دستگاه مخصوص زیر پوست تزریق می‌شوند. تمام این پروسه مراحل خاصی دارد که در ادامه به شما خواهیم گفت.

·       مرحله اول

اولین مرحله میکروبلیدینگ ابرو ، جلسه مشاوره برای طراحی دقیق است. در این جلسه شما با متخصص میکروبلیدینگ ابرو در سالن های زیبایی روی طراحی ابروی خود به یک نظر مشترک می‌رسید..

میکروبلیدینگ ابرو – تکنیک نوینی در زمینه آرایش دائمی ابرو

متخصص سالن زیبایی تهران با در نظر گرفتن سلیقه شما، مدل ابروهایی که به صورتتان می‌آید را نشان می‌دهد. علاوه بر این شاید به این نتیجه برسید که این روش برای شما مناسب نیست و باید به سراغ روش دیگری بروید.

·       مرحله دوم

به خاطر استفاده از سوزن و تیغ‌های بسیار ریز برای سوراخ کردن و خراش سطحی پوست، کرم بی حسی روی ابروها زده می‌شود. بعد از ۱۵ تا ۲۰ دقیقه پوست شما بی حس می‌شود و در طول این فرآیند دردی احساس نخواهید کرد.

·       مرحله سوم

برای شروع، متخصص سالن های زیبایی تهران فرم انتخابی شما را روی صورتتان طراحی می‌کند تا شما آن را تائید کنید. این طراحی باعث می‌شود تا ابروی شما دقیق و به شکل دلخواهتان دربیاید.

·       مرحله چهارم

مرحله اصلی، تزریق رنگدانه‌هاست. دستگاهی که برای میکروبلیدینگ ابرو استفاده می‌شود سوزن‌های بسیار ریزی دارد که در لایه سطحی پوست سوراخ‌هایی ایجاد می‌کند. حالا نوبت تزریق رنگدانه به سطح زیر پوست می‌رسد.

میکروبلیدینگ ابرو چقدر طول می کشد ؟

تمام فرآیند این روش حدوداً دو ساعت طول می‌کشد. البته بعد از ۲ ماه باید برای تمدید آن اقدام کنید تا شکل ابروی دلخواه شما کامل شود.

تمدید میکروبلیدینگ ابرو برای چیست ؟

تمدید بار اول، بعد از گذشت ۲ ماه انجام می‌شود و برای این است که ایرادات جزئی ابرو رفع شود. برای همین اگر می‌خواهید ابروهای زیباتری داشته باشید، جلسه تمدید را از دست ندهید.

میکروبلیدینگ ابرو – تکنیک نوینی در زمینه آرایش دائمی ابرو

همان طور که گفتیم میکروبلیدینگ ابرو یک روش نیمه دائمی است که پس از مدتی از بین می‌رود؛ برای همین اگر تمایل به تغییر و یا تمدید آن دارید، بعد از ۲ سال می‌توانید اقدام کنید.

نتیجه نهایی بلافاصله مشخص می شود ؟

بعد از اولین جلسه میکروبلیدینگ ابرو ، می‌توانید به راحتی تغییر و پر شدن ابروها را تشخیص دهید اما به خاطر زخم و خراش‌های ریز، پوست کمی ملتهب می‌شود. نتیجه نهایی بعد از جلسه دوم که تقریباً ۲ ماه بعد انجام می‌دهید، مشخص می‌شود پس کمی صبور باشید.

ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو چقدر است ؟

ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو بین ۸ ماه تا دو سال است. این زمان تقریبی است و به عوامل مختلفی مانند کیفیت مواد، متخصص سالن زیبایی تهران ، روش، دقت انجام کار و مراقبت‌های بعد از آن بستگی دارد.

بعد از انجام این روش، نگران رشد ابروهای خود نباشید چون هیچ آسیبی به ابروهای شما وارد نمی‌شود.

میکروبلیدینگ برای چه افرادی ممنوع است ؟

  • هر کس با هر سنی می‌تواند میکروبلیدینگ ابرو ، لب و مژه را امتحان کند اما در این بین افرادی هستند که هیچ گاه نباید به سراغ این روش بروند. اگر هر کدام از علائم زیر را دارید از انجام این کار خودداری کنید:
  • بیماری پوستی: اگزما، درماتیت، ریزش مو، عفونت پوست، جوش فعال در ناحیه ابرو
  • بارداری و شیردهی به دلیل تغییرات هورمونی
  • مصرف داروهای خاص
  • آلرژی به رنگ یا مواد آرایشی خاص که می‌توانید قبل از شروع میکروبلیدنگ ابرو تست آلرژی بگیرید.
  • پوست کلوئید ساز
  • دیابت و بیماری‌های خود ایمنی
  • انعقاد خون
  • عفونت قارچی، باکتری فعال

قیمت میکروبلیدینگ ابرو چقدر است ؟

قیمت میکروبلیدینگ ابرو در تمام سالن های زیبایی تهران متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. امکان ویژه‌ای که بیاتو عروسی برای شما فراهم کرده این است که در صفحه هر کدام از سالن های زیبایی یا کلینیک‌های که بخواهید، می‌توانید بخش درخواست قیمت را پر کنید و از قیمت میکروبلیدینگ ابرو مطلع شوید.

در ادامه عواملی که روی قیمت این روش تأثیر گذار هستند را مشاهده می‌کنید:

  • لوکیشن سالن زیبایی تهران
  • مهارت متخصص
  • کیفیت و حجم مواد مصرفی
  • میزان ترمیم

 فرق میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابرو و میکروپیگمنتیشن تفاوت زیادی ندارند. هر دو روش نیمه دائمی هستند و فقط در یک سری جزئیات با هم تفاوت دارند.

در میکروبلیدینگ از قلم دستی برای بهتر شدن فرم ابرو استفاده می‌شود در حالی که روش دیگر با استفاده از دستگاه برقی انجام می‌شود. در میکروبلیدینگ، شما تارهای ظریف و حرفه‌ای ابرو که با دقت کشیده شده را مشاهده می‌کنید اما در میکروپیگمنتیشن شما فقط سایه‌های محو شده ابرو را می‌بینید.

فرق فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو

فیبروز هم مانند دو روش دیگر نیمه دائمی است. تنها تفاوتی که فیبروز با میکروبلیدینگ ابرو دارد این است که در میکروبلیدینگ، طراحی ابرو کاملاً بر اساس طرح دلخواه شما انجام می‌شود اما در فیبروز نسبت طلایی فرم ابرو را تعیین می‌کند. در فیبروز، طراحی ابرو بر اساس نسبت طلایی جهانی و استانداردهای بین المللی انجام می‌شود.

بیاتو عروسی

در این مقاله از بیاتو عروسی سعی کردیم تا تمام اطلاعات مورد نیاز راجع به میکروبلیدینگ ابرو را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. از سالن های زیبایی تهران که در بیاتو عروسی به شما معرفی کردیم، می‌توانید با خیال راحت از این روش برای ترمیم ابروهای خود استفاده کنید. در سایت ما، علاوه بر سالن های زیبایی می‌توانید کلینیک‌های پوست و مو، تالار و باغ تالار تهران، مزون‌های لباس و … را به راحتی پیدا کنید. هر کجای ایران که هستید، می‌توانید روی کمک بیاتو عروسی حساب کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.