تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 - 23:30
کد خبر : 107145

در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری؛

ناصر افخمی مدیرعامل شرکت آذربایجان افخمی تقدیر شد

ناصر افخمی مدیرعامل شرکت آذربایجان افخمی تقدیر شد
تیتر داغ: دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، با رویکرد مسئولیت ‌پذیری و مشتری مداری، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

ناصر افخمی، مدیرعامل موفق شرکت آذربایجان افخمی، تولید کننده دستگاه های تمام اتوماتیک تولید نان، در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری تقدیر شد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی تیتر داغ، دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، با رویکرد مسئولیت ‌پذیری و مشتری مداری، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

بنا به این گزارش، این رویداد با حضور ۱۰۰ برند مشتری مدار و به همت وزارت صنعت، معدن و تجارت و با هدف تجلیل از برندهای مشتری‌مدار و مسئولیت‌پذیر هر ساله برگزار می‌شود.

در این اجلاس، از ناصر افخمی، مدیرعامل موفق شرکت آذربایجان افخمی، تولید کننده دستگاه های تمام اتوماتیک تولید نان تقدیر شد.

توجه به دغدغه‌های مشتریان، به صفر رساندن ضایعات نان، کاهش چشمگیر صفوف شهروندان و افزایش کیفیت و بهداشت نان، از مهمترین مزایای دستگاه تمام اتوماتیک گروه صنعتی آذربایجان افخمی است که توسط شخص مدیرعامل این شرکت اختراع و به ثبت رسیده و اکنون در حال مکانیزاسیون نانوایی های سراسر کشور است.

اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری

اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، با هدف تجلیل از فرهنگ مشتری‌مداری و کمک به افزایش رضایتمندی مشتریان، هر ساله برگزار می‌شود.

گفتنی است، دریافت تندیس ویژه دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان، توسط گروه صنعتی آذربایجان، در پی ابراز رضایت مصرف کنندگان گسترده این برند در سراسر کشور انجام شد.

خبرنگار: کوروش جم

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.