تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دی 1401 - 9:49
کد خبر : 92517

نحوه تمیز کردن مبل+آموزش شستشو

نحوه تمیز کردن مبل+آموزش شستشو

به علت اینکه مبلمان استفاده زیادی در طول روز دارند،و در معرض خطر هستند . زود کثیف میشوند. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، که چگونه مبل خود را در منزل تمیز کنید. با ما همراه باشید. بهتر است بدانید که نحوه تمیز کردن انواع مبل متفاوت است و نمی توان همه مبل

به علت اینکه مبلمان استفاده زیادی در طول روز دارند،و در معرض خطر هستند . زود کثیف میشوند.

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، که چگونه مبل خود را در منزل تمیز کنید.

با ما همراه باشید.

بهتر است بدانید که نحوه تمیز کردن انواع مبل متفاوت است و نمی توان همه مبل ها را با یک روش تمیز کرد. و توجه داشته باشید که تمیز کردن غیر اصولی مبل ها سبب آسیب رسیدن به رویه مبل و یا کثیف تر شدن آن می شود.
مبل ها همواره در معرض تماس هستند به همین دلیل نیاز بیشتری به تمیز کاری دارند، مخصوصا افرادی که کودک و یا حیوان خانگی دارند باید توجه بیشتری به مبل های خود داشته باشند. تمیز کردن مبل ها علاوه بر پاکیزه نشان دادن محیط سبب طول عمر مبلمان نیز می شود چرا که اگر آلودگی ها و لکه ها هر چه سریع تر از سطح مبل پاک نشوند سبب از بین رفتن پارچه مبلی و در نهایت موجب تعویض پارچه مبلی می شود. که در این صورت باید هزینه های زیادی را متحمل شوید. اگر شما این روش را تست کرده اید، و به نتیجه نرسیده اید میتوانید از تعمیرات مبل استفاده نمایید.

مراحل تمیز کردن و شستشوی مبل.

ما در زیر مراحل بهترین روش برای تمیز  کردن مبلمان را لیست کرده ایم.

۱_پاک کردن گرد و غبار از روی مبل؛ در این مرحله شما باید گرد و غبار روی مبل را پاک کنید.   شما میتوانید با استفاده از دستگاه جارو برقی اینکار را انجام بدهید، قسمت ها و گوشه های کناری مبل هم فراموش نکنید.

نحوه تمیز کردن مبل+آموزش شستشو

۲_پاک کردن مو و مواد چسبیده به مبل؛ مواردی مثل مو و آدامس و چسب و دیگر موارد را میتوانید با برس نرم پاک کنید.   و یا اگر حیوان خانگی مثل سگ و گربه دارید و پشم آنها ریخته روی مبل میتوانید از پرزگیرساده لباس استفاده کنید.

۳_تمیز کردن سطح های غیر پارچه ای یا (چرم)؛ هر مبلی جز سطوح پارچه ای دارای سطوح دیگری است که یا فلزی است یا چوبی، با یک پارچه نرم و دستمال و با یک شوینده مناسب سطح چوبی یا فلزی را برق بندازید.

۴_لکه گیری کنید؛ در این مرحله باید لکه های روی مبل را پاک کنید، که هر نوع مبلی متناسب با راحتی و استیل و چستر مدل متفاوت دارد. این طرز لکه گری این نوع مبلمان در داخل سایت تعمیرات مبل پارس وجود دارد.

هنوز اگر مشکل شما برطرف نشده میتوانید از خدمات تعمیرات مبلمان استفاده نمایید.

جهت استعلام قیمت تعمیرات مبل در تهران تماس بگیرید.

شماره کارگاه:۰۲۱۲۲۹۶۵۲۷۸

شماره مدیریت:۰۹۱۲۱۳۷۱۹۵۲

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.