تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 شهریور 1399 - 11:39
کد خبر : 12276

نذری امسال «ماسک» و «خون» اهدا کنیم

نذری امسال «ماسک» و «خون» اهدا کنیم

معاون بهداد ناجا ضمن تسلیت و تعزیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به همه شیعیان و محبان حضرتش از همه پیروان مکتب امام حسین (ع) برای شرکت در پویش نذر خون و ماسک دعوت کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ سردار محمدرضا حسینی ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام سراسر حزن و اندوه تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یارانش گفت: از خداوند متعال خواستارم به همگی ما توفیق خدمتگزاری در سایه بیرق حسینی را عنایت کنند.

وی ادامه داد: در این مجال، ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌های محبین امام حسین (ع) از مردم عزیزمان تقاضا داریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری به ویژه رعایت فاصله ایمن و استفاده از ماسک، نسبت به سلامت خود و سایرین احساس مسئولیت کنند.

معاون بهداد ناجا تصریح کرد: به یاد داشته باشیم فلسفه عزاداری‌های هر ساله ماه محرم و صفر، زنده نگه داشتن مکتب امام حسین (ع) و احیای امر به معروف است و امروز با توجه به مواجهه با بیماری همه گیر کرونا، عمل به دستورالعمل‌های بهداشتی و توصیه به یکدیگر برای رعایت این اصول، بزرگ‌ترین عمل معروف محسوب می‌شود.

سردار حسینی عنوان کرد: امسال که به اقتضای شرایط با محدودیت توزیع نذورات خوراکی مواجه هستیم، با اهدای ماسک یا سایر اقلام بهداشتی به نیازمندان و مشارکت در عمل نوع دوستانه اهدای خون می‌توانیم نذری برای سلامتی داشته باشیم و در حفظ سلامت هم نوعان خود سهیم باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به یاری خداوند، دوران مقابله با کرونا به پایان می‌رسد و ما بر این بیماری غلبه خواهیم کرد، آنچه مهم است تجربه ارزشمندی است که از همدلی‌ها و نوع دوستی‌ها در مواجهه با یک بیماری همه گیر برجای می‌ماند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.