تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 - 12:11
کد خبر : 114240

جهاد اسلامی در واکنش به جنایت دیشب در رفح:

نسل‌کشی اسراییل تهدیدی برای کشورهای عربی و اسلامی است

نسل‌کشی اسراییل تهدیدی برای کشورهای عربی و اسلامی است

جنبش جهاد اسلامی ضمن محکوم کردن جنایت تازه رژیم صهیونیستی در رفح هشدار داد که این اقدامات امنیت ملی کشورهای عربی و اسلامی را در معرض تهدید قرار خواهد داد.

به گزارش تیتر داغ؛ جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای جنایت دیشب رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به منطقه رفح و کشتار تعداد زیادی از آوارگان فلسطینی مستقر در این منطقه را محکوم و اعلام کرد که اصرار اشغالگران بر ادامه جنایت‌ها در غزه به ویژه جنایت وحشتناک دیشب در شهر رفح نشان دهنده اصرار این رژیم بر نسل کشی ضد ملت فلسطین است.

این بیانیه تصریح کرد که این موضوع نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی تمامی منشورها و مقررات بین‌المللی به ویژه حکم دادگاه لاهه و مصوبات سازمان ملل متحد و جامعه جهانی را نادیده می‌گیرد.

این جنایت‌ها شکی باقی نمی‌گذارد که رژیم نازی و جنایتکار صهیونیستی هیچ ارزشی برای افکار عمومی و حتی متحدان خود از میان کشورهای سازشکار قائل نیست.

جهاد اسلامی در این بیانیه به تمامی دنیا و به ویژه کشورهای عربی هشدار داد که حمله اشغالگران به رفح با هدف مهاجرت اجباری ساکنان فلسطین و از بین بردن آرمان فلسطین انجام شده و امنیت ملی کشورهای عربی و اسلامی را در معرض تهدید قرار خواهد داد.

بیانیه جهاد اسلامی تصریح کرد: ما دولت بایدن را مسئول ادامه جنایت‌ها و نسل کشی اشغالگران ضد ملت خود می دانیم، چرا که این دولت با حمایت‌های نظامی و مالی و پوشش سیاسی خود به صهیونیست‌ها کمک می‌کند و مانع از مجازات و محاکمه آنها می شود.

رژیم صهیونیستی دیشب در حملات موشکی سنگین، مناطق مختلف رفح را هدف قرار داد. جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی دیشب و بامداد امروز بیش از ۵۰ حمله هوایی علیه رفح انجام داده اند.

منابع پزشکی تاکید کردند که تاکنون در جریان حمله‌های مذکور علیه ۱۴ خانه مسکونی و سه مسجد در رفح، ۱۱۰ فلسطینی بی گناه به شهادت رسیده اند.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که نیروهای امدادرسان هنوز نتوانسته اند خود را به برخی از خانه‌های ویران شده در رفح برسانند و افراد را از زیر آوار خارج کنند.

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که پیکرهای ده‌ها شهید فلسطینی در بخش‌های مختلف شهر رفح بعد از حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی پراکنده شده است.

منبع: خبرگزاری شهاب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.