تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1402 - 8:30
کد خبر : 104934

نشست خبری دکتر حسین روازاده پدر طب ایرانی اسلامی و بنیانگذار مرکز احیاء طب سنتی برگزار شد (تصاویر)

نشست خبری دکتر حسین روازاده پدر طب ایرانی اسلامی و بنیانگذار مرکز احیاء طب سنتی برگزار شد (تصاویر)
بنده این حق را بر خود محفوظ می دارم که برعلیه اتهامات و اقدامات ناعادلانه صورت گرفته توسط سازمان نظام پزشکی و همینطور جریانهای رسانه ای سوء و جهت دار اقامه دعوا و شکایت نمایم.

تیتر داغ: نشست خبری دکتر حسین روازاده، پدر طب ایرانی اسلامی، محقق گیاهان دارویی و بنیانگذار مرکز احیاء طب سنتی، عصر امروز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۲، با حضور جمعی ار اصحاب رسانه برگزار شد.

دکتر حسین روازاده پدر طب ایرانی اسلامی و محقق گیاهان دارویی و بنیانگذار مرکز احیاء طب سنتی

دکتر حسین روازاده، پدر طب ایرانی، محقق گیاهان دارویی و بنیانگذار مرکز احیاء طب سنتی، در این نشست خبری گفت: سازمان نظام پزشکی، پروانه طبابت بنده را فقط به خاطر صدور رای محرومیت در مرحله دوم دادگاه، ابطال کرده است و این سازمان به نتایج صدور رای دادگاه اول و دوم توجهی نکرده است.

دکتر حسین روازاده از سوی قوه قضائیه تبرئه شد

حکم محرومیت دائم از طبابت در سراسر کشور برای حسین روازاده که با نظر هیئت عالی سازمان نظام پزشکی و تایید رای مذکور در دادگاه تجدید نظر استان تهران صادر شده بود، توسط قوه قضائیه و در مرحله تجدید نظر رد شد.

دکتر روازاده در جلسه دفاعیه خود که مورد توجه قوه قضاییه قرار گرفته است، تاکید کرده که منظورش از عدم واکسن زدن در دوره کرونا، تنها واکسن فایزر بوده و قاضی با پذیرفتن این اشتباه پیش آمده، در مرحله تجدید نظر رای بر برائت وی داده است.

اتهامات وزارت بهداشت بر علیه دکتر حسین روازاده

وزارت بهداشت دکتر روازاده را نه تنها به دلیل اظهارات غیرعلمی در زمینه واکسیناسیون کرونا که به دلایل دیگری نظیر روشهای غیر علمی، خرافی و فروش دارو از طریق فضای مجازی هم مورد اتهام قرار داده بود.

سازمان نظام پزشکی، سه بار وی را از طبابت و حرفه وابسته به پزشکی محروم کرده است و پس از ارجاع این حکم به قوه قضائیه، بار اول و آخر این پزشک عمومی و فعال در حوزه طب سنتی از اتهامات تبرئه و تنها بار دوم محکوم شده است.

خبر محرومیت طبابت دکتر حسین روازده

طبابت حسین روازاده در کل کشور ممنوع اعلام شد

دکتر سید هاشم دریاباری سرپرست مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در نامه‌ای خطاب به معاونت درمان وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، محرومیت دائم دکتر حسین روازاده از اشتغال به حرفه پزشکی را اعلام کرد.

در بخشی از این نامه آمده است:

به پیوست نامه … مورخ ۱۴۰۲/۵/۲۳ درخصوص آقای دکتر حسین روازاده پزشک عمومی به شماره نظام پزشکی ۵۸۲۹۰ مبنی بر محرومیت دائم از اشتغال به حرف پزشکی و وابسته در سراسر کشور ارسال می‌گردد.

حکم محرومیت دائم از اشتغال به حرفه های پزشکی و وابسته در سراسر کشور برای حسین روازاده با نظر هیئت عالی سازمان نظام پزشکی و تایید رای مذکور در دادگاه تجدید نظر استان تهران صادر شد.

پدر طب ایرانی اسلامی

دکتر روازاده، در اولین کنفرانس بین‌المللی طب ایرانی اسلامی، از سوی برگزار کنندگان اولین مجمع جهانی طب بوعلی، لقب پدر طب ایرانی اسلامی را دریافت نمود. این نشان توسط حکیم خیراندیش به دکتر روازاده اهدا گردید. در این کنفرانس حکیم دکتر روازاده به عنوان طلایه دار طب ایرانی اسلامی نیز انتخاب گردید.

آدرس و شماره تلفن مطب دکتر حسین روازاده در تهران

برای تعیین نوبت و مراجعه حضوری، با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۴۲۵۴۸۳ تماس بگیرید و پس از هماهنگی‌های لازم به آنجا مراجعه نمائید.

برای مراجعه به مطب دکتر روازاده، به آدرس تهران: خیابان جمهوری اسلامی، بین خیابان گلشن و پیروز (چهارراه یاسر)، پلاک ۱۲۲۹ مراجعه کنید.

دسترسی به سایت دکتر حسین روازاده

حسین روازاده

گفتنی است، نشست خبری دکتر حسین روازاده، پدر طب ایرانی اسلامی، محقق گیاهان دارویی و بنیانگذار مرکز احیاء طب سنتی، با چالشها و پرسش های فراوانی از سوی خبرنگاران حاضر در نشست روبرو گردید و ایشان در گفتگو با اهالی رسانه و در بخش پرسش و پاسخ، به دغدغه های آنها با صبر و حوصله جواب داد.

خبرنگار: صمد یوسفی

عکس های نشست خبری

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.