تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1402 - 18:21
کد خبر : 114831

در حاشیه سومین روز بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران؛

نشست خودروهای برقی و حمل و نقل پاک با حضور دکتر رفیعی نماینده مجلس توسط هلدینگ چهارفصل برگزار شد

نشست خودروهای برقی و حمل و نقل پاک با حضور دکتر رفیعی نماینده مجلس توسط هلدینگ چهارفصل برگزار شد
تیتر داغ: بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، از 13 تا 16 اسفندماه 1402، با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست، در مصلی امام خمینی تهران برگزار می گردد.

نشست خودروهای برقی، پیش رویداد بیست و یکمین نمایشگاه محیط زیست، در سومین روز نمایشگاه رسانه های ایران، توسط هلدینگ چهارفصل مجری ایستگاه محیط زیست برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری تحلیلی تیتر داغ، نشست «خودروهای برقی و حمل و نقل پاک»، توسط هلدینگ چهارفصل مجری ایستگاه محیط زیست، بعد از ظهر امروز سه شنبه ۱ اسفندماه ۱۴۰۲، با حضور دکتر رفیعی نماینده مجلس، مدیران سازمان تاکسیرانی تهران، مدیران هلدینگ چهارفصل و جمعی از اصحاب رسانه، در ایستگاه محیط زیست واقع در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

بنا به این گزارش، نشست «خودروهای برقی و حمل و نقل پاک»، توسط هلدینگ چهارفصل مجری ایستگاه محیط زیست به عنوان پیش رویداد و نشست خبری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست که در تاریخ ۱۳ تا ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲، با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست در مصلی تهران برگزار می گردد، در حضور نمایندگان بیش از بیست خبرگزاری رسمی کشور اجرا شد.

در این نشست تخصصی که با حضور خانم دکتر رفیعی نماینده مجلس و ریاست محترم فراکسیون محیط زیست، خانم دکتر کمالی ریاست سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران، دکتر کریمی سنجری مدیر پروژه خودرو برقی وزارت صمت، دکتر زینی مشاور معاونت عمرانی وزارت کشور، دکتر نهضتی استاد دانشگاه تهران و پژوهشگر خودروهای برقی و دکتر قادری دبیر علمی بیشت و یکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، موضوع توسعه استفاده از خودروهای برقی از زوایای مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت.

بحث ناترازی انرژی و سرمایه گذاری در توسعه نیروگاه های تجدید پذیر بجای پرداخت یارانه در سوخت های فسیلی و ایجاد آلودگی، امکان تکمیل زنجیره ارزش و تولید داخلی خودروهای برقی نسبت به خودروهای پیشرفته و کم مصرف، نقش حاکمیت در حمایت از خودروهای برقی و ایجاد زیرساخت های لازم، برنانه ها و اقدامات سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در استفاده از ناوگان تاکسی برقی در سال جاری، و قانون گذاری برای تسهیل تولید و واردات خودروهای برقی و ارتقای کیفیت خودروهای بنزینی و گلزوییلی به عنوان راهکار میان مدت از مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست بود. تشریح بیشتر و تکمیلی این مباحث در بیست و یکمین نمایشگاه محیط زیست صورت خواهد پذیرفت.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، بزرگترین گردهمایی و رویداد محیط زیستی کشور است که با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست، در ۱۳-۱۶ اسفند ماه امسال، با مشارکت بیش از ۳۰۰ شرکت و سازمان دولتی و خصوصی در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می گردد.

گفتنی است، بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، به مدت چهار روز، از ۲۹ بهمن تا ۲ اسفندماه ۱۴۰۲، در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران، با حضور رسانه های داخلی و خارجی، در حال برگزاری است.

خبرنگار: صمد یوسفی

گزارش تصویری نشست

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.