تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مرداد 1401 - 5:27
کد خبر : 35215

نشست مشترکی با دولتمردان در هفته دولت خواهیم داشت

نشست مشترکی با دولتمردان در هفته دولت خواهیم داشت

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در هفته دولت نشست مشترکی بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولتمردان برگزار خواهد شد.

به گزارش تیتر داغ؛ حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۳ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: یاد و خاطره سردار همدانی را گرامی می‌داریم که شاید در زمان شهادت وی نتوانستیم حق این شهید بزرگوار را آنطور که باید و شاید ادا کنیم.

وی بیان کرد: البته این روزها خبط و خطای برخی از وادادگان و درماندگان باعث شد که یاد و خاطره این شهید بزرگوار و رشادت‌های وی بر سر زبان‌ها بیفتد و امیدوارم خداوند توفیق ادای دین شهدا را به ما بدهد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما نماینده‌تر نداریم و نباید به صورت گزینشی برخی از نمایندگان در نشست مشترک با دولت حضور داشته باشند و برخی دیگر از نمایندگان از چنین حقی محروم شوند.

نقدعلی اعلام کرد: قرار است امروز فقط اعضای هیئت رئیسه و رؤسای کمیسیون مجلس با دولتمردان دیدار کنند که ما چنین چیزی را قبول نداریم چراکه کشور مسائل مختلفی دارد از جمله آنکه حقوق بازنشستگان بعد از چند ماه هنوز اجرایی نمی‌شود و بخش‌هایی مانند کانون وکلا از اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار استنکاف می‌کنند و لازم بود همه نمایندگان در جلسه مشترک با دولت حضور داشته باشند تا این موارد را با دولت مطرح کنند.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: در جلسه مشترک امروز دولت و مجلس قرار است موضوعات و مواردی که شما اشاره کردید، حتماً مطرح خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته دولت پیشنهاد داده است که در هفته دولت یک جلسه مشترک بین مجلس و دولت با حضور همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.