تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تیر 1401 - 5:38
کد خبر : 34424

نظامیان صهیونیست به محض احساس خطر به سوی فلسطینی‌ها شلیک می‌کنند

نظامیان صهیونیست به محض احساس خطر به سوی فلسطینی‌ها شلیک می‌کنند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور داد که هر یک از نظامیان این رژیم به محض اینکه احساس خطر کردند، مجوز شلیک به سوی فلسطینی ها را دارند.

به گزارش تیتر داغ؛ یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته در واکنش به کشته شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی، بر اثر حادثه زیرگیری با خودرو در منطقه رعنانا، (اراضی اشغالی ۱۹۴۸) دستوری جدید را صادر کرد.

دستور داد که هر یک از نظامیان این رژیم و یا نیروهای پلیس به محض اینکه احساس خطر کردند، مجوز شلیک به سوی فلسطینی‌ها را دارند.

یائیر لاپید پس از دیدار با اومر بارلیو وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اظهار داشت که به طور کامل از نیروهای پلیس و دیگر نیروهای امنیتی حمایت می‌کند.

لاپید و بارلیو در جلسه خود تاکید کردند که دستورالعمل تیراندازی نیروهای پلیس به سمت فلسطینیان هیچ تغییری نکرده است و هر پلیسی که خود را در خطر ببیند، می‌تواند اقدام به تیراندازی کند.

گفتنی است در حادثه اخیر زیر گیری در منطقه رعنانا در اراضی اشغالی ۱۹۴۸، یک نوجوان فلسطینی ۱۷ ساله با زیر گرفتن یک نیروی پلیس وی را به هاکت رساند. این نوجوان فلسطینی هم اکنون در بازداشت صهیونیست‌ها قرار دارد.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.